Nu är vi på plats i Viken

Så var man Sandvikenbo igen då...de tar ju litegrann emot o säga..men jag tror faktiskt att vi kommer trivas fint här! Men just nu är det endast ett enda stort kaos! Förstår inte hur vi har kunnat samla på oss sååå mycket saker!! Tycker vi har slängt hur mycket saker som helst, o ändå är det fullproppat här i lägenheten...Frågan är vart vi ska göra av allting?

Nu har vi ialla fall flyttat alla våra saker från Gävle...lägenheten är tömd och nycklarna ska lämnas in! Så nu är den saken ur världen! Tack mamma för hjälpen med urstädning..de va ju inte så mycket..men för mig hade de tagit en evighet!

Nu är det bara här hemma de e kaos alltså...men de löser sig väl de också så småningenom.


Med mig är de lite upp och ner..tempot som varit senaste tiden har tagit på mina krafter..jobbet är väl mest bidragande delen...de är riktigt krävande där, och jag känner ibland att ja inte riktigt orkar med. Sen flytten på de, har inte gjort de hela bättre..Jag har känt att det kommer ta stopp snart, och jag tror de har gjort de nu..inatt har jag knappt sovit nåt..har vridit och vänt mig, och mått illa och vart yr...mådde fortfarande likadant när jag vaknade så de blev till att stanna hemma idag..känns som att jag skulle bryta ihop om ja skulle ha jobbat idag...de går inte en dag utan en massa konflikter (inte med personalen, dom är underbara) och bara dom tar på mig...så nu ligger jag hemma o "kurerar" mig litegrann...ska försöka att bara ta de lugnt idag och rå om mig själv, men vi får väl se hur de går med en lägenhet som behöver göras i ordning...men som sagt, de e ju mig själv och bebben som e viktigast att tänka på just nu..så de är väl lite lugnare tempo som behövs antar jag!


Nu är det inte lång tid kvar att jobba heller..ska bli otroligt skönt att få gå hem nu kan jag tala om för er...då ska jag försöka att ta hand om mig själv bara...men vi får väl se hur de går..haha!!


I magen sparkas de för fullt..den Lill* är inte så liten längre..och den sparkar på mina revben så fort jag sätter mig ner!! =) Men hellre de än att inte känna någonting alls!! Längtar efter vår bebbe nu kan jag tala om...ändå är det lite skrämmande att det är mindre än 2 månader kvar..tiden har gått så fort..och det står inte på förrän vi har vår älskling här hos oss..=)


Hmm nu tror jag inte att ja har så mycket att berätta om för tillfället...Hoppas allt är bra med er mina läsare!


Kramkram





Gick inte att lägga in inlägget tidigare idag, så jag lägger till litegrann..=)
De har i stort sett vart ryggläge hela dagen idag..jag har verkligen inte haft lust eller ork att göra nånting..jag har bara legat och tyckt synd om mej själv tror ja..haha...men samtidigt så var det nog välbehövligt med en sådan dag! Jag blir hemma i morgon också..skulle bara ha jobbat till halv 12, men de känns ändå som att de är en bra idé att stanna hemma..så jag får vara pigg dom sista veckorna på jobbet sen! Simon har stojjat och stått i här hemma idag..stackarn får ingen hjälp av sin tjockis till flickvän..haha...tack o lov är han förstående min älskling! Underbarast i världen!! =) Tack för att du finns i mitt liv älskling!!

Gonatt på er och sov så gott!



 


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh, jag blir alldelels tårögd när jag tänker på att er bebbe snart är här!!! haha, tala på känslig..=) Längtar jättemycket efter dig Bäs, vi får försöka ordna så att vi kan ses när du kommit!

Ta det lugnt nu sista tiden sofie! Du har en hel del jobb framför dig..ladda!!!! Önskar vi kunde va där och hjälpa er att packa in!

Många kramar!!

Postat av: Jenny

Så ni har blivit Sandvikenbor nu! :)

Ja visst går tiden fort! Och ännu fortare går det när bebisen har kommit. Jag kan inte fatta att Alva redan är 3 månader.



Trevlig helg!

Kram

2008-05-23 @ 10:33:14
URL: http://jenkiz.blogg.se/
Postat av: Cissie

Hoppas ni trivs i sandviken! Vore kul att se lite bilder på den nya lyan :-) Ta hand om er och överansträng dig inte så mkt!!! kram

2008-05-23 @ 15:59:27
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback