Flyttat hem till mamsen igen

Inte riktigt men nästan! Vi har bosatt oss hemma hos mamsen nu..blir väl till o bo här mån-fre ialla fall..åtminstone för mig..Simon blir nog kanske i Gävle tis-ons, vi får se! Men både jag o Simon kommer ju jobba i Kungsgården nu, och att sitta och pendla två stycken från Gävle, när vi inte ens jobbar samma tider, fungerar inte riktigt...Så då bor vi lite hos mamsen så länge..och under tiden ska vi försöka få lite grejjer körda till nya lägenheten också!! Fullt upp hela tiden!! Imorrn ska jag köra moppe på riktigt för första gången också! De ni!! Uj uj!! Vi har ju bara en bil..så en av oss får ta moppen till jobbet...blir väl så att den som börjar senast får köra moppen dit och den som slutar först får ta moppen hem...så imorrn blir de ja som får köra moppe hem...hoho...=)

Idag har inte vart sån jättebra dag..har inte alls mått nå vidare! Sov dåligt inatt, och vaknade imorse med yrsel och illamående..hade grym huvudvärk och de kändes som ja skulle behöva kräkas..men framemot eftermiddagen blev de lite bättre, så jag tvättade lite och sen kom mamma och hämtade mig och körde mig hit! Nu på kvällningen blev de sämre igen, och så fort jag lägger mig ner kommer halsbrännan....Ingen dans på rosor att vara gravid eller..;0) Fast emellanåt är det heelt underbart!! =)

Ska ialla fall försöka mig på att sova nu!
Puss o kram på er!

Kommentarer
Postat av: Thyran

Hehe jo men visst va jag gullig ;)

Jaa jag håller verkligen tummarna.. va ju till å med till ams och bad dem kolla så att ja skicka in rätt från början.:)
Kram !

2008-05-06 @ 10:25:21
Postat av: Cissie

Hej på er!
Jag har varit fruktansvärt dålig på att skriva/läsa blogg nu (igen)! Men jag har haft fullt upp med jobb. Ingen ro och ingen rast, typ :-) Kul att allt går bra med bebisen, måste ju vara dags snart!! Spännande. Hoppas allt går bra med flytten, låt grabbarna lyfta och bära så du inte förtar dig, måste ju passa på när du har giltigt själ! :-) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback