En lördag utan planer

Lördag idag, och rätt så nyvaken lär jag väl säga..har inte fått nån riktig sömn inatt så de blev till att sova nu på morgonen när jag mådde bra istället..halsbrännan och magen har krånglat hela natten..men nu känner jag mig ändå skapligt utvilad!
Inga särskilda planer för dagen...de är nog den första lördagen på evigheter när jag inte vet vad jag ska hitta på känns de som, och då kommer paniken direkt..jag blir rastlöst på en gång när jag inte har någonting planerat, undrar jag hur det kommer gå att vara hemma ett helt år..haha!!
Simon jobbar och sen ska han iväg på fest, Johans 25-års fest. Så de enda ja vet att jag ska göra idag är att hämta honom vid tolv inatt..=)

Igår var jag med Maddis och spanade i barnvagnsaffärer!! Nu är magen sååå stor på henne, så numer är det officiellt anser jag!! =) Min Maddis ska blir mamma!!!!! Jipppiey!!! Äntligen har jag kunnat skriva ut de!! Haha!! I oktober är det dags, och det ska bli så fantastiskt roligt!! Och Malin har en vecka kvar till Bf idag!! Såå spännande..nu kommer den lille ut snart, äntligen!! Det kan verkligen bli när som helst!! Tänker på dej varje dag vännen, och har mobilen med mig varje steg ja tar ifall du skickar iväg de magiska sms:et ;0)

Själv går vi in i v. 34 på måndag! VECKA 34!! Kan ni tänker er...de går ju så otroligt fort så de är inte sant! Det här året har bara flygit fram..!! Det står inte på förrän de är dags för mig att åka in heller!! Det står inte på förräns vi får se vår lill* älskling som vi längtar efter så mycket...få se vem det är som bråkar med mej på dagarna och använder mina revben som boxningssäck..=) Vi längtar efter dej vår lilla älskling!

Igår var det shopping som gällde för mig...tanken var att köpa en massa saker vi behöver till bebben..sängkläder, täcke, kudde, spjälskydd, skötväska, skötborsunderlägg och en massa andra välbehövliga saker...påslakan, ett täcke och skötväska kom jag hem med ialla fall...resten av sakerna var slut på de stället jag ville handla på...har nämligen kupong där på 20% så jag hoppas att dom får in grejjerna snart så jag kan använda mig av kupongen..alltid trevligt med lite rabatter!! Jag har redan börjat spana efter rabattkuponger och billiga erbjudanden...haha! Så vi har nog sparat in en hel del med pengar där misstänker jag!! =)

Nu är det dags att se till så de händer nåt med den här dagen...
Ha en trevlig lördag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej!

kunpongerna är fantastiska! i början får man hur många som helst! =)kan du inte lägga ut bilder på det du köpte till bebben!? vill ju se vad min älskade brorsbarn ska få =)



Många pussar och kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback