Myser med mig själv..

..fast de blir ju inte riktigt rätt! Jag har ju både Nemo och Bebben med mig! Så ensam är jag ju absolut inte!! ;0) Ligger i sängen under filten, med datorn i knät, Nemo brevid mig och Let´s dance finalen på tv! En rätt lyckad kväll ändå tycker! Skönt att vara lite ensam ibland! Fast idag har jag inte ens träffat min bättre hälft, så de e ju lite tråkigt...men de går de också..=)

De var riktigt tungt på jobbet idag! Får en klump i bröstet bara jag tänker på det! usch!! Barnen hade gjort ett jättefint kort till mig där alla hade skrivit sitt namn och så stod det "Vi kommer sakna dig jättemycket" i det! Till det fick jag ett paket som innehåll en jättefin skål från Kosta Bodas Tulipserie!! Underbara männsikor!! Sen blev de en kramgrop! Alla barnen låg över mig och kramades!! Känns jobbigt att jag inte ska dit nå mer nu! Fy fasen alltså!! Hoppas verkligen att alla "protester" gör skillnad så ja får komma tillbaka fortare än kvickt!!

Idag efter jobbet blev det lunch på Malaysia med Madde och Tobbe! Mycket trevligt, och myyycket prat! =0) Får se om det blir lite shopping för oss på söndag! =9 Efter det åkte jag till mamsen och bakade chokladrutor, och sen har de inte hänt så mycket mera!

Bebben ger sig verkligen tillkänna för att visa att jag inte är ensam! Det kickas och boxas i magen!! =) *myspys*

Puss o Kram till er från mig, bebben o nemo

Kommentarer
Postat av: Simon

Mys från Pappa också!!!

2008-03-29 @ 00:29:20
Postat av: Cissie

Usch vad trist med sista dagen!! Förstår att det känns tungt. Hoppas det löser sig till det bättre.
Så det blir flytt för er?? Bra för pengafronten och du sliper pendla hela tiden.
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback