Kräftsallad med avokado

Mm de blev min kvällsmat ikväll! Inhandlade kräftstjärtar, avokado och fetaost! Kan lova er att min sallad smakade mumma..=)
Å Anna! Nu har du fått mig att ha citronpeppar på avokado också!

image426

Annars har jag faktiskt, tro´t eller ej, gjort en del nytta idag!
Jag har rapporterat till Amv hur det går med jobbsökandet, jag har fixat lönerapporter för 2006, ringt till Skatteverket för att få kopior på min deklaration 2006, jag har fyllt i och skickat iväg kassakorten så jag får lite pengar, jag har varit på stan och köpt ny foundation, där passade jag även på att köpa kuvert så Lisen kan få lite kläder..=) Sen vet ja inte riktigt om jag har gjort så mycket mer nyttigt idag!! Förutom jobbat då, men de här var ju mycket för att vara mig! Hann med å träffa Simon nån timme idag också, så de blev lite mat och mys innan han åkte till jobbet! Så tråkigt när han e borta på kvällarna!! Men jag har ju bebben och Nemo! Bebben har kickat på idag! Så fort jag lägger mig ner på sängen så kickar de!! speciellt när benen inte är sträckta utan jag har dom böjda..tror inte den lill* där inne gillar de..=)

Imorrn åker vi till Viken! Simon får följa med på morgonen, så vi inte behöver åka fram och tillbaka! Sen blir de lungt på kvällen, kanske ska vi umgås med lillebror min! På lördag gäller de, då är de SM-final för hela slanten! Vi åker väl rätt tidigt...grabbarna ville gå på pub innan matchen..jippiey säger jag då...eller inte!! men men...stämning är det ju! Sen blir de förhoppningsvis SM-GULD vilket innebär fest i Viken på kvällen! Men först ska ja se melodifestivalen! Haha!!

Nu ska ja fortsätta slö framför tv:n tills klockan är tillräckligt mycket så ja får sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback