PLEASE ge mig svalare väder

I vanliga fall bara Älskar jag det vädret som är förtillfället! Picknick i det gröna, sola på en filt, mysa ute i stugan, steka sig hos mamma osv. Men för tillfället bara avskyr jag det!! Hur många dagar har det vart finväder?!?! Inte så jätte jätte många, men jag är redan så grymt less!! Jag klarar inte av att vara utomhus för det är kvavt o äckligt och jag svettas som en gris! I lägenheten är det Precis likadant! Så fort jag gör något minsta ansträngande, t.ex. dammsuga vardagsrummet, slutar det med att jag måste sätta mig ner och så är jag blöt som en hund!!! De är nog minst 30 grader inomhus nu också!! Frågan är hur fasingen jag ska klara av ytterligare 1.5 månad med sånt här väder! Tro nu inte att jag vill ha regn, men lite växlande molnighet och lite svalare skulle inte sitta helt fel!! PLEASE ge  mej svalare väder!!!!!

Dagen har som jag trodde spenderats inomhus, i sängen typ...=) Efter förra inlägget somnade jag av och sov lite mer än en timme...sen har jag hunnit med en liten prommis med Nemo, klippt hans klor, kammat honom och så dammsugat vardagsrummet och hallen... Nu tänker jag inte göra nåt mer idag, utan jag väntar bara på att få gå o lägga mej....sen har jag en jooooobbbig vecka framför mig på jobbet....*snyft*

Ladies Night är bokat också!! Jippiey!! 13 september på Läkerol Arena! Jag o Linda hade väl i stort sett planerat en favvo i repris nere i Stockholm...men att åka ifrån mina små älsklingar så tidigt känns inte så aktuellt...så då bidde de Gävle i år istället!! Ska bli kanonskoj! Vi blir ett stort gäng som åker! Jag, mamsen, mina mostrar Lotta o Anki, Elin (min brors sambo), Linda och Jenny!! Kanoners kanoner! Vi stog dock över maten i år, och skumpan..haha..istället blir de någon restaurang i Gävle som får finbesök av oss!! Grymt skoj ska de bli!! =)

Ajöken på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha, det blir bara värre! =) ledsen, men ja kan inte motstå att retas! älskar er! kämpa på i skuggan!



Kram kram

Postat av: MALIN

JAG HATAR OCKSÅ VÄRMEN!! Igår såg mina fötter ut som två bollar, anders fick kyla ner dom med ispåsar för att jag skulle sluta gnälla, idag är jag bara inomhus =) om bebis inte kommer till helgen blir jag nog galen!! Åå jag lider med dig som har hela sommaren kvar!! PUUUSSS

2008-06-02 @ 15:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback