Tipsrunda och mera Gävle ;0)

Igår va de tipsrunda på Storsjön! Tyvärr var inte vädret de bästa, men de va trevligt ialla fall! Vann inte första priset, men fick mej en fin fin Kosta Boda skål ialla fall! Efter tipsrundan åkte jag och Ida in till Malin och Carl! Vi köpte mat på Helt Enkelt och hyrde film, sen blev de myspys i soffan!! En skön och lyckad dag!

Idag kommer ja inte orka göra nåt känns de som..ska väl förmodligen ta mig hem till mamsen en sväng ialla fall..dom åker på semester på tisdag morgon...så tänkte att ja skulle träffa dom nåt innan de!

Har lyckats fått ont i knät också..vet inte vad jag har gjort..men fick ont igår kväl/inatt... trodde de skulle gå över av lite sömn..men icke!! När ja skulle ut med Nemo så gick jag och grimaserade hela vägen för de gjorde så ont! Hoppas de är nåt som går över snabbt...kanske jag som börjar bli för tjock så mina ben inte orkar med mej..haha!!

Till veckan har jag inga som helst planer...ska försöka tvätta imorrn hade ja tänkt...sen är Simon ledig tis-tors..hade vart skoj o gjort nåt...men vet inte riktigt vad de skulle kunna vara...de är ju så långt överallt om man ska åka o hälsa på någon..så då räcker inte dom dagarna..sen vill ja inte åka för långt heller ifall bebisen vill komma ut!! Bara 3 veckor kvar till Bf nu! Sen att ja kommer få gå över två de ignorerar vi nu...;0)

Vi får se vad veckan har att erbjuda helt enkelt! Nu ska jag lägga mig ner och vila magen en stund...trycker så hemskt när jag sitter upp...inte trevligt alls!!

Hoppas ni haft en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback