Tiden som student

Nu har det gått ett halvår sedan jag blev klar med min utbildning...Jag saknar livet som var då...Missuppfatta mig inte, jag ser verkligen framemot det som jag har framför mig, det VI har framför OSS. Men när jag ser bilder på hur roligt alla har det och den underbara gemenskapen som finns mellan studenterna så saknar jag det nåt enormt!! Jag saknar dom man umgicks med, jag saknar festerna, jag saknar myset, alla dom glada människorna, att få vara en i Gänget!!! Jag saknar helt enkelt att vara Student! De har ju ändå blivit en rätt stor omställning för mig..jag var väl en av dom som ofta var med när det anordnades någonting, och det finns väl en anledning till att man kallades för Pedagogernas Fyllekärring...haha! De senaste 3.5 åren har tillbringats tillsammans med dessa underbara människor, så det är väl inte så konstigt att man saknar det! Det känns konstigt att man i höst inte ska vara med på N0llningen...Jag kan inte försvara min ärofyllda titel "Årets Rektor" heller..haha!! =) Men en sak är säker, ett och annat besök kommer jag att göra på N0llning! Med den lilla Pedagogbäbisen..=) Hade de inte varit för att jag började plugga, och för att jag valde att vara med på Nollningen så hade jag ju aldrig träffat min Simon, och då hade de heller inte funnits nån liten bäbis! Så det kanske är Geflepedagogerna man har att tacka för det...;0) 

Ni ska veta att ni Alla finns i mina tankar titt som tätt, och jag saknar er!! Fortsätt ta vara på studenttiden som ni gör, och ragga nya Pedagoger, tiden tillsammans med er förändrar livet till det bättre!! =)

Kramar till er alla från mig och min lilla Pedagogbäbis..;0)



 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Detsamma! :) Å du, jag ser fram emot att träffa dig å pedagogbebisen under nollningen sen ;) Kramar!

Postat av: Ang1e

Usch, jag hatar verkligen livet som student! Det är skittrist! Bläää..Visst är jag positiv? :-D

2008-06-03 @ 20:46:55
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback