Tack i stora lass och bilder!!!!

Tänkte först börja med att Tacka en massa personer som har gjort fina saker för oss på sistone!! =)

Tack Mamma och Mats för att vi alltid är välkomna hos er! Tack för att vi fick bo hos er i maj under tiden vi båda jobbade i K-gården och samtidigt flyttade! Tack för maten ni göder oss med, och tack mamma för att du passar upp på mej när jag mår dåligt!! Jag har sagt det förut och jag säger de igen!! Jag älskar dej!!

Mina svärföräldrar  med respektive går inte av för hackor dom heller! Synd bara att ni bor så långt borta! Men jag hoppas vi ses när barnbarn nr 2 kikat ut!! Stort tack ialla fall till Hasse och Ellen för att ni är snälla och lånar ut en bil åt oss, och Tusen tack för den jättefina vaggan!! (se bild nedan) Även stort tack för alla mammakläder och alla fina saker till Junior! =)  Jätte tack till Ing-Marie och Tryggve för att ni var snälla och körde upp bilen till Karlstad åt oss!

Och sist men inte minst!! Tack Tack Tack till Anders som var snäll och körde hem bilen åt oss från Karlstad!! Det var otroligt mycket värt!! Och Tack för en mycket trevlig dag idag i solen..trots att båten inte ville fungera så blev de en riktigt lyckad dag!! Jag hoppas att nästa gång vi ses finns en liten bäbis med oss!! =0) 

Det var några TACK som jag kände att jag ville bjuda på idag! Det finns många många fler i vår omgivning som förtjänar ett TACK men det skulle bli lite långdraget att skriva ut allt de här!!

Kan ju passa på och Tacka alla som hjälpte oss med flytten också, Gävle som Sandvikenbor!

Vad skulle vi göra utan alla våra kära släktingar och vänner! Vi ÄLSKAR er!


Jahapp...så va de väl kanske dags för lite annat mojs då! Idag har jag vart på stranden med henne jag jobbar med, och efter de blev de hem å byta om och sen ut på sjön med Malin, Anders och Tyra! Så Simon o Nemo då förstås! Tyvärr blev inte båtturen så långvarig för motorn började krångla med oss, men istället åkte vi och satte oss vid Storsjön och åt vår picnic! Hur mysigt som helst hade vi, helt underbart! Det var väl dagen i stort! Har mått riktigt bra idag, och det har varit behagligt ute fast att det har vart sol...men de har ju fläktat en del, tack o lov! Resten av veckan har ja ingen aning om vad den bjuder på...Jobbar imorrn, o sen ledig fre, lör och sön...Simon jobbar kväll..fre, lör och sön...så de kan tänkas bli en båttur tillsammans med mamsen och Mats i helgen, och kanske att ja e lite social med någon vän..=)

Nu tänkte jag bjussa på lite bilder...jag har fått lite önskemål om det från några håll..så de e väl dags att tillfredsställa dom stackarna! =)


Här får ni magen i vecka 34! ( 33 +2)
Den ser inte så stor ut, men nog känns den stor allt minsann!




Så får ni se lite av Skruttens saker!
Två sängar ska h*n få! En spjälsäng och en vagga! Anledning till att vi vill ha båda redan från början beror på att vi hoppas på att kunna vänja honom/henne med att sova i båda, så vi inte får problem med det...men vi får väl se hur det går..men mål e ju alltid bra att ha ialla fall!!
Vaggan har Simons pappa och hans fru gjort i ordning åt oss!! Jättefin! Ska bara inhandla lite sängkläder till den så är den redo sen..=)






Här är resten av sakerna i bebbens rum...dock är skötbordet inte riktigt klart..=)



Liiiite ;0) kläder som det är dags att börja tvätta snart antar jag..=)



Babysitter som vi har fått lånat av snälla Martina och så bilstol med insats har vi fått köpa från Helena! De är bra med kontakter..=)

           


Då har ni fått se en hel del av bebbens lite större grejjer...snart får vi hem vagnen också, så då får ni en bild på den också..=) Just nu så saknas det väl inte så mycket saker...lite grejjer från apoteket o sånt där då...så ska vi köpa ett spjälskydd till sängen och skötbordunderlägg till skötbordet...Spöket Laban ska det vara..=)
Kom på nu att ja glömde ta bild får vår fina skötväska...en Baby Björn blev det...en hård...verkar kanonbra! Jaa de var det de..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback