Sverige - Spanien

Ikväll är det dags för Sveriges andra EM-match! Mot Spanien! Tyvärr är ju jag neg som vanligt, så jag tror att det blir en tuff match, som tyvärr inte kommer ge oss några poäng! Men jag hoppas för allt i världen att jag har fel!! Det känns som ett måste att vinna gruppen för att slippa möta Holland i kvarten!

Kom igen nu grabbar!! Jag ska hejja på er ikväll!!



Tror att jag ska fortsätta med baket nu på morgonen, blir Chokladbröd och en Tigerkaka tror jag! Sen nån dag hade jag tänkt baka bullar också! Men de tar ju ett tag, så de orkar jag inte med idag! Måste köpa nånting att göra deg i också för alla mina bunkar e för små! Insåg igår när jag skulle lägga kakorna jag bakat i burkar, att vi har kastat alla nästan när vi flyttade! Haha...så nu blir de till att inhandla nya istället då! Jaja, så kan de gå! =) Hmm..man kan ju undra vad som hänt med mig, är det mammarollen som kommit redan...jag brukar väl aldrig baka speciellt mycket..haha! men tjaa..

Men först e de dags för frulle...annars kommer jag trycka i mig en massa deg och smet bara..;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback