Sophy har golfat

Jajmänsan, de stämmer! Idag har jag spelat golf..Fast jag vet inte om jag kan kalla det för att jag har SPELAT golf! Jag slog lite bollar..gick väl sisådär..men med tanke på att de var andra gången ja slog överhuvudtaget och första gången typ va 2-3 års sedan, så är ja rätt nöjd ändå! Fick åtminstone upp vissa bollar i luften dock kom de inte längre än 50-75 meter..haha! Simon, Thomas och Kim gick den korta 9 håls banan, så jag och Elin lunkade fint med! Lyfte lite på flaggan, höll koll vart i gräset bollarna landade (japp, dom landade i höggräset rätt ofta=) men mest njöt vi nog av de sköna vädret! Vi bestämde ialla fall att nästa gång, då ska vi våga vara med och spela också...de vågade vi inte idag..haha!!
Efter det körde vi en omgång minigolf istället! Och där var ja minsann Drottning!! 22 slag, på 9 banor..inte illa pinkat av en gravid trähäst de eller..;0) Brorsan kom efter mig på 27 eller nåt sånt, sen hade Simon 31, och dom andra 43 och 45..;0)
Tyvärr var de riktigt tråkiga minigolfbanor, så där blir de inget mera spel..men vi får väl ta oss till Storvik eller Högbo nån dag..där ska dom ha bra banor!

Nu ska vi sätta oss och kolla på film...om min kära sambo kan slita sig från dataspelet...Imorrn blir de upp rätt tidigt för 10.30 ska vi vara hos Barnmorskan!! Till veckan ska ja ut me Malin och handla de sista vi behöver...både till mig och till bebben! Så räknar jag med att få snusa lite bebis också!! ;0) Thihi!



Kommentarer
Postat av: Mia

Hörrödu, nu var det så där länge sen igen... Vad ska vi ta oss till? Fast det är ju rätt fullt upp på båda håll. Ni flyttar och förbereder bebis, och vi har ju också flyttat nu. Körde sista grejerna från Brynäs idag så nu är det bara skräp kvar där borta =) Vi får la höras nå! Kramar!

Postat av: Simon

Vad hände med länken till min grymma blogg då!??!?!?!

2008-06-24 @ 12:23:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback