Ny vecka igen..

Veckorna bara rullar på...fort som fasen går de! Igår inleddes en ny vecka igen, vilket gjorde att vi numer är inne i vecka 37!! Hej o Hå...inte lång tid kvar! Tjittpommfritt!! Igår var de besök hos barnmorskan! Allt såg bara bra ut, och min mage hade växt 1 cm, och jag hade lagt på mig 1 hg..=) Bra jobbat med tanke på all mat jag vräkte i mig på midsommar ;0) Alla värden var också bra, och hjärtljuden lät som dom skulle...141 slag var de igår...har legat kring 140 i stort sett hela tiden...Bebisen ligger med huvudet nedåt fortfarande ialla fall..så de e ju bra! Berättade för henne att de va så jobbigt att det tryckte på så mycket uppåt hela tiden, vilket gör att jag både får halsbränna och magsmärtor..hon gav mig då de positiva beskedet att med tanke på att jag e så kort, så kommer jag nog tyvärr få dras med de...*snyft*
När jag kom hem igår så satte jag mig i soffan och skulle kolla på film, men som vanligt tryckte de på så hemskt så de slutade med magsmärtor igen...tack o lov så behövde ja ialla fall inte kräkas nåt...men de gick inte att sitta upp så de va lika bra och gå till sängen...sov i 2 timmar och sen vaknade jag upp och mådde prima...då blev de shopping på Owe Jansson och IKEA med Madde!! Sen hamnade vi hemma hos henne där jag både blev bjuden på spagetti och köttfärssås och nybakta bullar och chokladrutor...mmm riktigt mumma var det!! Efter 22 var jag hemma igen, helt slutkörd, då blev de ryggläge i soffan med
älsklingen och en film..som ja inte såg så mycket av...jag halvsov istället..=)

Idag vet jag inte vad som händer...tror att jag bara ska ta de lungt..imorrn blir de en hektisk dag, så de är väl bäst att jag vilar upp mig inför den antar jag! Först ska ja träffa Malin och handla de sista vi behöver och sen på kvällen ska vi i föräldrargruppen träffas och äta gott och byta lite tankar med varandra..ska bli jättetrevligt! Kul o se hur tjocka alla har blivit..haha!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Hanna

hallå! nu vill jag se bilder på hur fint ni fått det i lägenheten!!!!!!!!!!! It´s an order! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback