Mia och Cissi...

...fixa era bloggar så att man kan kommentera tillbaka till dom! =)
Skrev en lång kommentar till dej, Cissi, häromdagen men när ja skulle skicka så försvann allt! Och lika idag när jag skrev till Mia...men då var ja så smart så ja ialla fall kopierade de först, så du får ditt svar här..=) Känn dig hedrad..=)

Jaag veeet...skämmes på oss tammefasen! =)
Vi har kommit iordning rätt bra här nu..så nu är det väl mest bebbefix som görs..jag e ju ledig hela tiden i stort sett nu, så jag finns tillgänglig för dejt när helst du kan och vill..;0) Imorgon är jag upptagen men annars så har jag hela veckan ledig, och kommande veckor också för den delen! Vi måste ju se till o träffas en gång till minst innan bebeisen kommer ialla fall...nu e ja inte så liiiten längre kan ja tala om..=) SÅ är jag jättenyfiken på er nya lägenhet också!!! När har du semester då? !!
Puss O kramen!!

Kommentarer
Postat av: erica

Ha en bra tisdag!

Postat av: Cissie

Ja jag ska försöka. :-) Men det är så drygt, har inte direkt ngt intresse längre. Får väl se om det dyker upp ngt inlägg snart! kram

2008-06-29 @ 01:01:08
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback