Måndag

Så var det måndag, dags att jobba! Hoppade upp i morse och åkte till jobbet, men efter att ha suttit ner och planerat och haft mig ett tag tryckte bebben på så mycket uppåt så de slutade med halsbränna och illamående..till på de även yrsel...vid 12 tog jag mitt pick o pack och begav mig hemåt igen..ingen idé att vara där när det känns som att hela ens innehåll ska komma upp....Så de blev hem och få i sig lite pasta och sen lägga sig på sängen...där somnade jag, och nu har jag sovit i lite drygt två timmar! Känner mig fortfarande konstig och dåsig i huvudet, men inte alls lika mycket som tidigare! Däremot så skulle ja kunna fortsätta sova 20 timmar till känns de som!! Klag klag klag!! Men ni vill ju att ja uppdaterar så var så goda...;0)

Lika snuskigt varmt är det ute idag också...inne med för den delen..Får se om vi åker hem till mamma en sväng sen mot kvällen när de blir lite svalare, om de nu blir de, så ja kan sitta lite i skuggan och ialla fall få lite frisk luft i kroppen!!

Ha de bra! Och Malin, jag håller mina tummar att lillrackarn vill leta sig ut mot helgen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback