Lugn o skön fredag

Har vart en hemmadag idag! För första gången på länge hade vi ingen väckarklockan på ringning, utan vaknade när vi var redo för det! Åt lite frukost o sen ringde mamma och fråga om hon kunde komma förbi en sväng efter jobbet! Självklart fick hon de! Så hon kom hit o donade litegrann med oss i vardagsrummet, så nu är det nästan helt klart i lägenheten...skööönt!! Sen bestämde jag mig för att baka, så jag åkte och handlade lite ingredienser och sen satte jag igång o baka Drömmar och nå kakor med sylt och florsocker...Måste ju börja ladda upp frysen, för jag misstänker att det kommer bli ett och annat besök här framöver!! =) Sen vart ja så slut så nu sitter ja i soffan och här tänker ja sitta resten av kvällen! =)

Malin ringde imorse också!! Var mycket trevligt att få prata med henne, och få höra hur allt gått!! Vet väl inte om jag kan påstå att jag ser framemot o gå igenom det hon nyss gått igenom, men det är ju ett måste för att jag ska få träffa vår lilla älskling som ligger i min mage! Var ialla fall skönt o höra att allt var fint och att allt gått bra...Nu ser  jag framemot att få träffa den underbara familjen sen!!

Imorgon finns inget planerat ännu! Jag vill, eller rättare sagt SKA kolla på fotboll på kvällen, e ju Sverige-Spanien..men vet inte vart jag ska kika nånstans! Simon jobbar ju tyvärr på kvällen...men jag får väl styra upp o kika nånstans! Nån som ska kolla på matchen?!? ;0)

Föressten, va e de egentligen för fel på det svenska vädret?? Okej, jag ska INTE klaga, för jag har ju bett om att det ska bli svalare och gärna få regna lite..=) Men VARFÖR måste det vara Antingen 35 grader, eller 12 grader?!?!? Kan de inte vara normalt väder...antingen är det tokvarmt eller så är det kallt och regnar! Jag förstår faktiskt inte riktigt...Idag har det regnat och åskat och haglat som en tok, och däremellan har det vart sol...kan vi inte få växlande molninghet och 20 grader istället...Jaja...jag är ändå tacksam över att det inte är 35 grader!





Bjuder på ännu en bild på Prinsen!

Ha en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback