Första lediga veckan!

Kan lova att det är skönt att vara ledig! Inga måsten och inga tider att passa...få sova ut på morgonen utan att klockan ska ringa kvart över sex..skööönt! Men ändå så har ja inte blivit förslappad ännu ialla fall..=) Igår åkte jag ner på stan för att göra ett besök på försäkringskassan. Eftersom det visade sig att dom bara hade besökstid mån och ons mellan 10-15, så räknade jag med att de skulle vara lika mycket folk där som det var i telefonkön (igår, 229 personer före mig) Men när jag kom in där så var det inte en människa där inne! Så de var bara att gå fram och fråga över de jag undrat! Så nu känner jag mig ialla fall liiite klokare! Men jag kunde inte anmäla de ännu, eftersom jag inte vet vilket datum jag vill börja ta ut ifrån..tänker ju börja ta ut från de att bebisen e född!

Efter besöket där blev de Intersport för att hälsa på Maddis o spana på hennes mage..=) Hur kommer det sig att man tycker att alla andra som är gravida har mycket sötare och finare magar än vad man själv har..haha..=) Följde ialla fall med henne och Oskar och lunchade..Sen skulle jag leta present åt lilla Laban! =) Malin och Anders lilla kille har inte fått nåt namn ännu, så just nu kallas han för Laban..=) Men de va lättare sagt än gjort att hitta något i Sandviken...utbudet här är inte det bästa...Så jag o Simon svängde in i Valbo på vägen istället!! OCH sen Gosade jag bebis!! =) De va ingen som fick röra lillkillen knappt...Simon fick "låna" honom en liten stund! Meen ååå så liiiten han var..och man vet ju knappt hur man ska hålla i den lille..livrädd att tappa honom..=) Tankarna kom i huvudet att Ååå vad jag skulle vilja ha en liten en också...Jag har inte insett ÄN att vi också ska få oss en liten krabat! Det är helt ofattbart att tänka sig att det snart bor en liten knodd hos oss också!! Underbart ´var det ialla fall o få hälsa på den lilla!! Jag hoppas att jag är hälften så pigg som Malin när ja kommer hem!! Man kunde då inte tro att hon fött barn 4 dagar tidigare! =)

Dagen ska ägnas åt att tvätta barnkläder!! =) Sen funderar jag på om jag ska ställa mig och baka litegrann idag också! Jag är lite sugen på att baka chokladrutor! Så jag tror att jag ska ta tag i de, om jag har alla ingredienser hemma vill säga! Sen blir det väl kanske till att plocka o dona litegrann här hemma!!

Ha en trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: thyran

Va duktig du har blitt på å uppdatera bloggen ;)

Va har ni för planer för midsommar då? Kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback