Film - tvättning - bakning

Det är vad dagen har bestått av idag. Har kollat på flera filmer, 3 tror ja det har blivit...Happy Feet, Alvin and the Chipmunks (eller nån sån stavning) och så United 93..får se om de hinner bli nån mer! Har inte haft nån ork att göra nåt idag heller...har tvättat litegrann ialla fall..men sen har ja väl inte varit så kreativ....Ställde mig nyss och bakade Scones däremot, men de tar ju inte så lång tid, så ja vet inte om jag kan räkna de som en ansträngning!

Idag har bebisen legat hööögt!! Ibland funderar jag på om den har tänkt sig att komma ut den andra vägen...genom halsen eller nåt..haha! joo de skulle va nåt de va...hmmpf..Har sovit dåligt inatt, och vaknade halv 6, sen kunde jag inte somna om..trött var jag, men det var som att jag inte kunde slappna av...runt halv nio somnade jag ett tag igen och sov till tjugo över tio..var nog tur att jag fick de där extra timmarna till slut ialla fall...

Har fortfarande inte några planer för veckan. Simon åker iväg och kör ner mamma och co inatt han...Halv 4 ska dom visst åka..men stora båtar på släp...så han kommer nog inte vara piggast i stan imorrn han eller!! Ska se om ja orkar ta mig ner på stan imorrn..måste inhandla mer alvedon och tabletter mot halsbrännan!

Min älskling överraskade mig med underkläder idag!! Inga mammaunderkläder!! Utan fina Frank Dandy trosor! Han e riktigt duktig på att överraska med små presenter måste jag säga..=) Kommer med Sodastreamer, blommór, trosor m.m. Han vet hur han ska få mig på bra humör och det Älskar jag honom verkligen för!! Tack älskling för att du finns i mitt liv! Vårt liv!! =)

         


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hej!

Läste att du har halsbränna och jag kan verkligen rekomendera Bikarbonat. En tesked som man sköljer ner med lite ljummet vatten är toppen mot halsbränna. Och billigt är det ju oxå! :)

Tänkte bara ge ett litet tips! Hoppas du mår bra annars. Det är väl inte långt kvar nu?

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback