Elefantfötter och mera kakor

Idag må ni tro, har Sofie hållt igång som en tok! Jag har tvättat massa kläder, bland annat bebbens kläder, så nu är det klart! Sen har jag bakat massa kakor igen...=) Skrev för längesen att jag letade recepten på kakor som jag åt hos min kompis för länge länge sen!! Hennes mamma var drottning i köket, och det fanns alltid goda kakor där hemma!! Jag fick väl dom här recepten när jag gick högstadiet kanske ändå tidigare, och idag hittade jag på dom! Så då blev de till att baka Lasses Läckerbitar och Rigmorkaka!

     


 

Nu ligger jag i soffan och är helt slut efter en hektisk dag..=0) Mina fötter värker och ser ut som elefantfötter...jag tänkte att jag skulle vara så snäll och ge er en bild både på fötterna idag, och på hur dom såg ut igår!

         

T.v har vi gårdagens fötter, och T.h jämför jag och Simon våra fötter..=)





Husse och Nemo tittar på fotboll! Fast Nemo tyckte inte de va så intressant med fotboll så han vände baken till och lade sig o sov istället! =)


Kommentarer
Postat av: thyran

Hehe ja han spelar med Korpen men vi fick aldrig se matchen fövi gick till jernvallen och de va tydligen inte där de spelade haha!

Ja de låter som att vi ska ut till stugan också sen senare på kvällen vet vi inte riktigt än.. d visar sig :)

Vilka jäkla fötter alltså.. shit!

Kraamar

Postat av: Simon

Någon som kan gissa vilka fötter som är Sofies och vilka som är mina?

2008-06-17 @ 22:26:56
Postat av: Sandra

Ojoj, vilka fötter.. Gör det ont? Mkt vätska i de..

Vad du bakar och är duktig :) Skönt att invänta mammarollen.. Du, ursäkta... Men om man får barn och inte har nå jobb/pluggar, vart får man pengar då om man inte får nå från arbetsgivaren? Tänkte du lär väl kanske veta.. Bara undra :P

Jo tro mig, jag räknar ner dagarna nu på Ica och ser pengarna rulla in snart.

Vart är det ni bor här i Sandviken då? Kram

2008-06-18 @ 07:41:55
URL: http://s860425.blogg.se/
Postat av: MALIN

hej på er alla!! Väldigt tjuiga fötter Sofie ;) Å du, nu vart jag ju fikasugen, vi kommer till Sandviken snarast och fikar!! PUSS från Malin och Laban

2008-06-18 @ 09:00:27
Postat av: Sophy

Mmm visst e dom väl sexiga Malin! =) Du o Jag e nog två av dom sexigaste för tillfället tror ja...hohoho..=) Ni är hjärtligt välkomna att komma på fika kan ja tala om!! undrar varför Kakorna smakar smaskens lockar lite ;0)



Puss till er! =)

2008-06-18 @ 11:02:44
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Simon

Håll nu inte på och bjud hit massa folk så kakorna tar slut innan bäbisen kommit!

2008-06-18 @ 13:57:38
URL: http://simonforslund.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Köp stödstrumpor Sofie!!!!!!!!!!! Annars får du åderbrock oxå.

I kärlek

Hanna

Postat av: Sandra

Okej, hm ja det verkar vara en hel del man ska ha koll/tänka på innan. Eller så ringer man försäkringskassan(?) å ber dom hjälpa till.. Men vadå, så om du typ skulle ha pluggat fortfarande och varit tjänstledig från ICA så skulle dom grunda din föräldrapenning på det du jobbat hos ICA eller på din studietid/inkomst? För då skulle du ju fortfarande ha varit fast anställd fast tjänstledig? Haha ja, det verkar vara en djungel..



Å på tal om det där med stödstrumpor, så är det ett väldigt bra tips för att få bort vätska i fötterna.. sådär har gamlingarna också, pga att cirkulationen dels upp från benen blivit sämre och då stannar mer vätska kvar i fötter/ben.. Blir det för mkt vätska så sipprar det vatten ur porer på benen.. Så stödstrumpor på dagarna eller ha fötterna/benen i högläge när du sitter ner, typ på en pall eller så :) så blir det bättre cirkulation uppåt igen..



Kram

2008-06-18 @ 22:32:22
URL: http://s860425.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback