Dagen har spenderats i Gävle

Skulle ha vart hemma hos Malin klockan 10 imorse..men 05.00 fick jag ett meddelande att det inte blivit så mycket sömn så att det var bättre att ses senare...pigg som en lärka låg ja där inatt och sms:ade tillbaka..haha!! Jag tyckte de va toppen att få messet mitt i natten, med tanke på att jag kunde stänga av alarmet på telefonen då...Simon däremot tyckte att ja va puckad som låg och sms:ade mitt i natten..haha! Åkte ialla fall in till Gävle på eftermiddagen och myste lite med bebis och sen blev de stan för mig, Malin och en suveränt snäll Carl! Tror han trivdes bra på shoppingturen med mig och Malin..=) Blev inte så mycket handlat för mig, men Malin lyckades shoppa en hel del, på kort tid! Bra jobbat gumman!

Efter shoppingen skulle vi hem till Liselott och Tomas från föräldrargruppen! Riktigt trevligt var det, och mycket god mat! =) Roligt att höra hur alla mår och få se magarna..=) Ett par saknades dock..det visade sig att dom fick en son i måndags!! Stort Grattis Jessica och Daniel! =) Dom hade Bf 11 juli, så nu känner man verkligen av att bebis kan komma när som helst! Så nu ska här handlas klart de sista som behövs..=)

Jag e ensam inatt, så de blir till att lägga sig och sussa nu! tycker inte alls om att sova själv, men vad gör man inte när älsklingen måste jobb! Vet ju att han inte tycker de e så trevligt själv heller, stackarn! Tack o lov är det enda natten han har...förutom att han har 3 eller 4 st i augusti, men de vete fasen om ja tänker låta honom jobba natt i början på augusti när man har en liten bebis på 2 veckor...4 nätter i rad ensam då, känns ju inte riktigt tryggt! Irreterande anser jag att dom ens ger honom nattskiften då när de vet att vi får barn däromkring...grrr! Jaja, de tar vi när vi kommer dit...förhoppningsvis täcker hans pappadagar dom skiften..=)

Nu är det nog dax för sängen va skulle ja tro!

Puss o Kram o Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback