Bilder på lite smått o gott

Jag tycker de är så roligt när folk lägger upp bilder på sina bloggar..så därför lägger jag upp lite bilder också, så får ni tycka de e roligt eller så får ni låta bli o kika på dom..=)

Tänkte ta o lägga in lite bilder från Fotbollsmatchen igår...Tyvärr för er så tog vi inte nå många bilder, annars kanske ni hade gillat de, med tanke på att ja kikade med några brandmän..;0)
         

Jag och Simon var rätt glada ändå under matchen men jag kan lova att de inte berodde på Sveriges suveräna spel! (suck)
 På hemvägen skulle vi se lite bittra och ledsna ut, men de gick sådär..alla vet ju hur duktig jag är på att se allvarlig ut..de resulterade i ett asgarv istället..;0)

Nemo fick den stora äran att prova bebisen vagga tidigare idag..=) Tror han tyckte de va riktigt skönt att ligga där i på fårskinnet faktiskt..=)
        

Dagen till ära så bjuder jag på en magbild också!

         

Jag har nu gått 35 fulla veckor och 3 dagar!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja tack för svaren i djungeln, bra å veta å fundera hur de blir för dig ;) eller nå sånt :P haha



Tack för komplimangerna om tatueringarna :) Ni får ha en toppen härlig midsommarhelg! Ta det lugnt :P

Kram

Postat av: Hanna

Fina sängkläder!!! Lisens favvo! =) Va tjock du är! =) Grattis!

Pussar och kramar

Postat av: Sandra

Haha, ja jag är den som lurar i vassen :P Bra att ha lite koll, när den dagen kommer :D det är ju två höggravida på jobbet också, Anna och Sofia, så det har blivit lite snack där med :)

2008-06-21 @ 08:57:21
URL: http://s860425.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback