Båt premiär!

Igår blev det premiär med Plast-pappas båt..=) En inpulsiv premiär..haha!
Jag åkte hem till mamsen efter jobbet..det är på tok för varmt för att sätta sig här hemma i lägenheten och balkongen finns de inte en fläck skugga på! Så hem till mamma, leta på lite skugga på garageuppfarten och upp med hängmattan..=) Där låg ja sen! Senare på kvällen började det pratas mat och det slutade med att vi hamnade på Klaras Krog...myycket god mat åt...grillspett med oxfilé och fläskfilé och pommes o tzatsiki...såå mycket mat fick vi, och gott va de! Sen kläckte Simon idén att vi skulle ut o åka båt när klockan var 21.00....tjaa varför inte, de va fortfarande varmt o skönt o solen sken, så de blev en tur ut...kl. 00.00 var vi hemma igen! Haha!! Men de va mycket trevligt! Vi träffade på ett par vänner till mamma och mats varav en var barnmorska, så de va trevligt! Jag hade ju av nån anledning, vet inte varför, fått för mig att jag inte fick bada någonting nu med tanke på infektionsrisk o sånt...men jag kan tydligen bada hur mycket som helst...så nu ska de shoppas en bikini ialla fall! =) Jag står inte ut annars!!

Nästa vecka är det sista dagarna för mig att jobba...och eventuellt så kanske jag blir ledig på tisdagen! Hon som jag jobbar med ska till Furuvik med en annan klass..och då tyckte spec.pedagogen att ja inte behöver följa med utan att de e bättre att ja e hemma o vilar mej...ska kika lite på saken...sen e de avslutning på onsdag! Sen är jag Arbetslös...och de gråter ja inte en skvätt för ska ja tala om!! Äntligen en ledig sommar! Jag har inte vart ledig en sommar sen ja va 16 typ....så de ska bli sååå skönt! Fast ja kommer väl bli rastlös misstänker jag! Stackars Malin får väl stå ut med mej...haha!! Imorgon har hon Bf...hoppas hoppas den lille vill kika ut snart!!! Jag längtar efter dig!! =)

Tänka sig, snart ska jag vara ledig över ett år! Niiice! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback