Ännu en eftermiddag i Gävle

Den här familjen kan då ialla fall sova på dagarna..idag vaknade vi vid halv ett!! Fast då hade faktiskt jag legat vaken i omgångar också och varit påväg upp, men istället så somnade jag om! Var på gränsen till att bli en likadan dag som gårdagen, men så kom jag på att mamma pratat om att hon behövde åka till Gävle! Och mycket riktigt hade hon planerat de..så då var inte jag sen med att hänga på! Så vi har nyss tillbringat 3 timmar i Gävles butiker! Inklusive en fika såklart! Mamma fick semester idag, så då var man ju tvungen att fira..haha! De finns alltid nån anledning till en fika..=)
Handlade ialla fall på mej amnings-BH idag...kan ju inte påstå att dom e snygga och sexiga..men jag kommer nog inte känna mig sådär supersexig efter förlossningen och grejjer ialla fall så..haha!! Sen bidde de inte så mycket mer shoppat för mig..Mamma handlade desto mer kan ja tala om...blir dyrt för henne när hon har mej med..jag lurar på henne kläder till höger o vänster!! Fast de va fina kläder! Och hon behövde dom! Så jag anser att jag gjorde en god gärning helt enkelt!

Lilla kraken i magen sparkade konstant idag när vi var i Gävle..Kom ut en fot på höger sida lite titt som tätt, eller så tryckte h*n på neråt och ville komma ut! Haha! Vore ju bra om krabaten ville stanna kvar ett tag till i magen ialla fall...1-2 veckor innan kan h*n få komma, men inte före de! Så från och med 6 juli typ...haha..=)

Simon jobbar ikväll...som vanligt! Stackarn sliter ut sig!! Tycker synd om honom som jobbar en massa hela tiden..men nästa vecka är han ialla fall ledig 3 dagar i streck! Skönt för honom! Vet ju hur det är att jobba häcken av sig på sommarn...ingen hit! Fast jag tror i och för sig att ICA var lite mer krävande än vad hans jobb är...men synd om han e de faktiskt! Jag ska nog bege mig till min moster senare ikväll..vara lite social..de är ju inte så långt till henne..tar typ 2 min max att gå..helt lagom..haha!

Imorrn ska ja ut och åka båt med mamsen och mats och lotta o niclas o ida o thomas o kim o elin..är tipsrunda på sjön! Jättemysigt..om de bara blir fint väder..sen brukar de va prisutdelning och grillning på kvällen...men jag funderar på att skippa de, och åka in till Gävle och mysa lite med Malin och Carl istället! ;0)

Va ska ni ha för er i helgen?

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Jag köper mina amningsbh:ar på Lindex och dom är skitsköna! Ganska fina också faktiskt! Tycker dom är mycket skönare än vanliga bh:ar så jag kanske använder dom även fast jag inte ammar sen, haha! :-D

Postat av: Bror

Är väl lättare att inte ha nån behå alls?

2008-06-27 @ 23:13:18
Postat av: Sandra

Hej tjejen!

Ja, klart vi vill låna den lilla busen :) ta en promenad och busa lite! jag jobbar i helgen, så har nyss kommit hem från ett pass mellan 13-21 å ska jobba 7-15.30 imorn, så de blir nog sängen snart. Kanske kommer och lånar Nemo en sväng på måndag då om det passar er? :) Jag är ledig då hela dagen nämligen, verkligen skönt! Har du kvar ditt gamla nr?



Vi ska till ett ställe som heter Laganas på Zakynthos när vi åker :) Det var nån kilometer lång strand där å havssköldpaddor om man har tur. Nära till liv å rörelser samtidigt som vi bor på stranden i stort sett :) Vart har ni varit på Zakynthos då?



Yes, Sandvikenbo. Det fungerar faktiskt. Bara vi får i ordning det vi vill ha, tar lite tid när inte pengarna och tiden riktigt räcker till alla gånger. Men så småningom så :) Vart är det ni bor egentligeN? Jag är inte så hemma på gator i Sandviken :P



Hoppas bebisen lugnar ner sig lite, eller så har det bara börjat ;) Kram

2008-06-28 @ 21:47:17
URL: http://s860425.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback