Torsdag hela dagen

Morgonen började med att jag försov mig!! Bra jobbat Sofie..verkligen!! Skulle börja klockan 8.00...vaknar 7.24..PANIK!! Ringer till jobbet...men där lugnar dom mig och säger att det är rätt lungt, så jag kan ta det lungt och komma när jag e klar!! SKönt!! Hatar att försova mej..men ja skyller på Simon..antingen hade han inte ställt klockan..eller så har han stängt av den eller nåt utan att säga till mig...min telefon e ju som sagt stulen, så hans fick vara min väckarklocka..eller Skulle vara min väckarklocka!!
Men dagen har ändå gått över förväntan..hela dagen brukar ju bli skit om man försover sig, men den här har ändå löst sig rätt fint!
Det har löst sig med ny telefon..så nu är den gamla spärrad och jag fick hämta ut en ny för 500..den här gången va de då värt att ha försäkring ialla fall! Skönt!! Så nu ska den bara laddas!! Men så att ni vet, är jag ju åter igen utan telefonnummer!! IRRETERANDE!!!!

Nu ska jag äta!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Thyran

Gud vilken otur du har med mobiler! Tycker synd om dig.
Meeen de var ju tur i oturen att du hade en försäkring då. Kramar.

2008-01-17 @ 20:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback