Snart åker vi!!

Nu är det så gott som färdigpackat...måste skryta med att jag faktiskt inte har sååå mycket grejjer med mig som jag hade trott att jag skulle ha..Min väska är inte ens full!! De ni! Bra jobbat av mig va..haha...=)
Nu ligger jag och vilar mig litegrann...fast de blir bara en liten vila...vill ju inte vara för pigg på bussen..målet är att få sova en liten stund ialla fall!! Så man inte är helt slut imorgon!

Idag har vi vart och handlat massa mat som vi ska ha med oss..Det kommer bli Tacos, köttfärssås och spagetti, köttbullar och makaroner och ugnstektfalukorv med potatismos..Mumma!! Sen blir de väl lite annat smått och gott också!! För er som inte vet, så ska vi bo i lägenheter i Bysshuset. Tillsammans så har vi 12 st lägenheter..=) Själv ska jag bo tillsammans med Simon, Mia och Becca! Ska bli riktigt trevligt! Myspys!!

Tack så jättemycket för alla gratulationer som vi har fått, både här, på msn och sms!! Om man ska tro på er så behöver vi inte vara de minsta oroliga för alla anser visst att vi kommer bli superbra föräldrar...=) De e ju roligt att höra!! Och man blir så glad när man märker att så många är glada för vår skull..=) Tack igen!!

Bäbisen är alltså beräknad den 14 juli, men vi har inte vart iväg på Ultraljud ännu, så de kan ju ändras efter det. Men just nu är jag alltså i v 15. Går in i v 16 på tisdag!! Så vi har kommit en liten bit på väg ialla fall!

Idag fick vi ett snabbesök från Hasse, Ellen och Scott. Dom var påväg upp till Umeå på barnvälsignelse för lilla Lisen!! Så då stoppade dom här en snabbis!! Hade de inte vart för Åre så hade vi också varit påväg upp dit nu, eller varit där uppe! Men de skulle bli på tok för stressigt, tyvärr...men vi planerar att åka dit i slutet på februari istället...

Nu är det väl dax att göra ett ryck igen...ska göra iordning baguetter att ha med i bussen..jag äter ju hela tiden numer, så de är bäst att ha en välfylld ryggsäck med mat!

Ha en riktigt bra vecka här hemma!!

Många kramar till er!!

Kommentarer
Postat av: Cassie

Hoppas du kmr ha de bra!

Postat av: Anna

Hellojs....hoppas ni har det kul i Åre! Åk nu inte å bryt några ben! Vi hörs av...kram o puss

2008-01-20 @ 10:09:21
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Therese

Hoppas ni får det bra i Åre! Var rädd om magen=)

2008-01-20 @ 14:36:46
URL: http://allmylove.blogg.se
Postat av: Marika

Grattis och lycka till! Ni kommer bli finfina föräldrar, och Nemo suverän barnvakt :)

2008-01-20 @ 21:53:31
URL: http://marikasvensson.blogg.se
Postat av: Anna

Ja jag sjutton skrivit mycket på sistone!! =) Hoppas ni har skojs...nu ska jag ut o göra nytta igen! Puss

2008-01-21 @ 12:21:05
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Cissie

Hoppas Åre blir kanon!! :-) och som sagt, var rädd om magen!
Själv så lyfter jag mot varmare breddgrader imorgon! Sol, vita stränder och palmer :-) Me like! Men skidåkning skulle vara riktigt kul det med. Snö tills man kommer hem står högt upp på min önskelista!
kram på er

2008-01-22 @ 00:17:56
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback