Singing Bee



Vilket jädra påhitt...va är det för program som går på tv egentligen..
Oh vilka är idioterna som ställer upp och är med?!
Allt för att vinna lite pengar!
Vore väl en sak om folk verkligen hade rösten och kan sjunga..Men NÄÄÄ
Man blev ju livrädd idag när man tittade..speciellt när en sjöng..
Dessutom var hon så himla lik en "kompis" genom skolan så man blev livrädd...
Huuualigen...man skäms fasingen själv..
Jaja, lite fick man ju garva ialla fall..och de kan ju vara bra på en dag som har varit rätt händelselös annars..
Har pratat med Malin i telefonen och planerat en tripp till Stockholm..=)
Och så har Hanna varit här och kikat på tv med mig..bla ovanstående skit!

Imorrn blir de jobb igen..nu är det slut på sjukdomarna..!!!
Förhoppningsvis..
Min näsa bråkar med mig och är täppt..och kroppen ömmar..men nu e de slut på sjukandet..
Vi har två vikarier den här veckan, så de kan väl kanske vara bra att vara där för den saken också..
Bara jag är frisk när de e dax för Åre..
Blir riktigt tråkigt annars!! Då kanske de verkligen blir Finns i sjön hela veckan Tobbe..=) Å föressten..du e inte dum du inte..;0)  Haha..

Igår var vi ju på fest hos Linda..under kvällen åkte jag bort till Midgård för att hämta Hanna, som ville komma och överraska Linda litegrann..så de blev en tripp in på Midgård, och där träffades de på en massa "gamla godingar". Mycket trevligt..men jag insåg då att allt är över nu...3.5 år har gått..man är inte student längre..frågan är om det ens kommer bli nå fler Studentfester för mej..Kanske nån reunion så småningenom..eller vad händer? De får väl helt enkelt visa sig..jag är tacksam för de underbara 3.5 åren jag ändå har haft tillsammans med Geflepedagogerna..allt roligt som vi har gjort! Utan er hade inte studietiden vart nånting! Och utan N0llningen hade jag inte träffat min älskling!!

Jaja..nu e de dax att släcka lyset!

All min kärlek till er..;0)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kollade ocskå på singing bee å höll på å dog! Vilken skit alltså haha. Han som vann var ju världens tönt. Å så vann han 50000 för att kunna sjunga lite rätt. Man kanske borde söka? Haha!

Postat av: MALIN

Hej snuttan!! Stockholm here we come =)

2008-01-14 @ 22:46:50
Postat av: Sophy

Mallanbrallan: Jaa de kan du ge dej fasingen på!! Shopping shopping!! =9

2008-01-15 @ 14:27:51
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback