Så fick man gråta ut en skvätt

Jag är en sån människa som har jättesvårt för att gråta...mår jag dåligt och känner att jag bara skulle vilja lägga mej ner och grina en skvätt går det oftast inte och jag blir bara mer frustrerad än innan! Men när jag tittar på film och serier då gråter jag lätt..så de bästa jag kan göra när jag behöver gråta ut är att sätta på nåt sorgligt´eller lyckligt å titta på! Sen gråter jag av bara farten!! Idag har jag fått gråtit ut ialla fall...har tittat på veckans One Tree Hill, och till de får man nästan alltid en tår i ögonen..men idag såg jag till att även få ut alla mina tycka-synd-om-mig-själv-tårar som har velat kommit ut några dagar!! Så nu jag fått brutit ihop, så då är det dax att ta tag i allt och komma tillbaka så jag kan bli mig själv igen...Jag håller tummarna för att det går!!

Snöoväder är det också till på köpet (säg nåt som är bra för tillfället..sorry att jag e så negativ!!). Jag som vill ha vår nu! Om inte snön har kunnat kommit tidigare, så behöver den väl inte komma nu heller...suck!!

Jaja, jag tror jag ska se till och inte skriva nåt mer på ett tag nu, de blir ju bara negativt ialla fall!! Fast vad ska man med en blogg till om man inte kan skriva när allt känns skit..de e ju såna gånger som man bara vill skriva av sig juh! Man kan ju inte vara glad o positiv jämt eller....

Jaja, hoppas ni alla mår fint!!

Host o snörvel!!


Ps. Förövrigt så var det ett mycket bra One Tree Hill avsnitt idag, så har ni inte sett de (ni andra som tjuvkikar) så har ni något att se framemot..=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

håller med om att det var bra!! så härligt på ons fm att sitta och se dom! en given punkt på dagen! =)
blir frisk snarT!!!!!!
kram!!

Postat av: Sara

Jag är också sån... Har en massa uppdämt i mig och istället för att ta tag i det på en gång sitter jag och stortjuter till typ Extreme Homemakeover eller Grey's. Stört, men ändå en väldigt bra "försvarsmekanism". Hoppas att allt blir bättre snart!

Kramar

2008-01-30 @ 16:12:39
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: Mia

Varför är det synd om dig? För att du är sjuk? Hoppas att du blir bättre snart! Snön ska du ju glädja dig åt, det är ju inte ens februari än, det har aldirg varit vår så här tidigt, och skulle det ha varit vår nu så skulle det vara ännu mer galet än det redan är. Så tänk positivt nu! =) Kramar!

2008-01-30 @ 17:41:33
URL: http://mija83.blogg.se
Postat av: Anna

Cheer up!! =) Här e det ingen snö...skööönt. Du får komma hit vettja! PUSS

2008-01-30 @ 19:15:46
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback