S O L E N

För första gången på månader (känns de som ialla fall) vaknar man upp och solen skiner in i lägenheten!! Första gången på länge som det inte bara är grått och trist ute!! Får se om man kanske tar sig ut en liten sväng..är inte så piggelinis..men kanske blir efter en prommis eller så...

Igår var det födelsedagspartaj hos Linda! Hon fyllde 20!! Grattis tjejen!! De va riktigt trevligt..och vi fick en massa gotta att äta! Alltid lika trevligt att vara hemma hos dom!! Fick dessutom komplimangen att jag ser ut att vara 20-22 år..haha...sånt blir man ju alltid glad över att höra..=)

Idag vet jag inte vad som händer..Vi ska väl eventuellt träffa Hanna och Erik en sväng..hitta på och göra nåt skoj...jag behöver piggna på mig litegrann..ingen som har några bra tips o komma med?! Jag måste ta och rycka upp mej..snart e de dax för Åre..då ska ja vara piggelinis!!

Ha en trevlig, mysig och slapp söndag! De får man ha på söndagar..=)

Kramar på er!

image379

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vi ska spela finns i sjön under hela åre vistelsen :)

2008-01-13 @ 14:45:38
Postat av: Sophy

Tobias: Haha, jaaa du å ja Tobias!! Åå så mysigt kommer vi att ha de!! ;0)

Postat av: Sara

Åh. Skit. Jag missade solen. Min dygnsrytm är fucked-up... Tur att du bjöd på lite sol här i bloggen i alla fall :)

2008-01-13 @ 19:30:52
URL: http://metrobloggen.se/brus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback