Nu var det ju ett tag sedan..

..som jag skrev om bandy i bloggen..
Så nu tycker jag att det är dax igen!
SAIK ligger fortfarande etta i serien, och har gjort så ända sedan de hamnade där första gången!! Idag besegrades Villa med 12-6 och Nilsson gjorde 6 mål!!! Nu är han historisk med sina 72 mål..och än är inte serien slut...frågan är om han kommer upp till 100 st?! Skulle ju vara lite coolt!!
Jag hoppas de fortsätter att gå bra för SAIK, och jag hoppas verkligen på en plats på Studenternas!! Är SAIK där, så är JAG där..=) En önskan e ju ändå en final med SAIK och Edsbyn..fast att jag vet att det är ett tufft motstånd..men de är även de lag som är mest värdiga en finalplats..och de är dom två bästa lagen som borde vara i final..o kan inte SAIK klara av att vinna över dom i en final, så är de ju i så fall inte värda SM-guldet..eller...Men i år så kommer de gå bra..jag bara känner de på mig..de är ett bra år..det är ett underbart år, det är ett år med överraskningar!!



 

H E J J A  S A I K ! ! !

image380


Kommentarer
Postat av: Thyran

Jaaapp, ja håller på å kikar lite.. saab 9-5 kombi ligger väldigt billigt om man jämför.. men vi får se va d blir.
Helt sjukt att pengarna bara e slut ,Men 10 dagar var till lön , de har ja koll på ;P
Föresten pappa kunde kolla på eran bil å försöka fixa låset ellr va d nu var för nått.
Kramisar

2008-01-15 @ 18:26:44
Postat av: Elin

Ja det var ju ett rätt så viktigt brev så det var ju tur att de skickat det ändå! Ja tack för att du håller tummarna :-) Gör jag med för det vore så perfekt! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback