Lördag och utgång!

Så var det lördag..känns ju i och för sig inte så mycket annorlunda motför tidigare i veckan, eftersom det har varit lördag hela veckan..;0) Ikväll är det tänkt att bli utgång för fröken Sophy! Jag och Malin ska ut och svänga våra lurviga innan vi blir på tok för tjocka om magen!! =) Egentligen kan man säga att jag inte hade så stort val om jag skulle ut eller inte...Det var mer en befallning..haha! På lördag ska DU följa med ut på en krogsväng!! Nu var det alldeles för länge sen jag var på krogen och skakade min gravida kropp hehehehehe... Så inte banga nu Sofie, då stryper jag dig!!!! De känns som de e bäst att göra som fröken vill va!? =) Man vet ju aldrig vad som händer med gravidhormonerna annars..;0) Näedå gumman, de ska bli jätteskoj o partaja lite med dej!! =) Vi ska ialla fall börja kvällen på Church Street, och sen går vi hem till Malin och dricker Graviddrinkar..=) Sen blir de väl till att gå på krogen..jag får väl offra mej helt enkelt..;0)
Men innan kvällen kommer ska jag knalla ner på stan, och se till så jag får en fungerande telefon! Just nu är jag så anti min telefon att ja inte ens vill ta i den!!! Så ska vi kika litegrann i affärer också! Sen ska jag åka till Viken och hämta hem vår hund!! han har varit hos mamsen i en vecka snart!! Men där har han de ju bra så! ;0)

Näe om man ska tvinga i sig lite frulle då, och sen göra sig klar för stan!

Ha en trevlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback