Less på det här nu

Jag har fått nog, jag ger upp.. Jag förtjänar fasingen inte att vara sjuk igen!! Hela januari har jag gått som i dvala och mått allmänt dåligt..pga graviditeten och förkylningarna(!!) som jag har haft!! Veckan innan Åre jobbade jag trots att jag var förkyld, men började må bättre mot slutet av veckan..Åreveckan var kanon och det var längesen jag mådde så otroligt bra som jag gjorde under tiden där!! Å så nu, får jag skiten kastad rätt i ansiktet på mig igen!!! Jag orkar fasen inte mer nu alltså!! Är nog inte rätt dag att skriva blogg idag ens, för jag har tyckt synd om mej själv hela dagen idag..legat tårögd i sängen hela dagen och inte orkat nåt!! Knappt så ja har orkat kolla på tv:n!! Inte ens datorn har jag suttit vid, och då förstår ni hur illa de e..Har tyckt jättesynd om Nemo också, Simon har gått i skolan och sen jobbat hela dagen, så Nemo har bara fått stått ut med mig, som tur e var Malin snäll och tog med honom till Hemlingby så han har fått kommit ut litegrann idag ialla fall!! Tack vännen!!

Näe om man ska ta och bre nåt gammalt över sig då kanske...


Kommentarer
Postat av: Hanna

hej! tycker riktigt synd om dig faktiskt! du har riktig otur på hälsofronten... men det är bara att bryta ihop och komma igen! =) krya på dig! vi har redan skrivit en sån utmaning för några veckor sen, får hänvisa till den... ha en bra dag och hoppas du blir frisk!
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback