Helvetes jävla skit

De är fasen inte sant...jag har vart sjuk i stort sett hela januari! Jag har jobbat 6 dagar, varit ledig 5 och varit sjuk 7, 8 med idag!! Jag har aldrig varit sjuk så ofta som jag har varit nu! Dessutom åkte jag ju på vinterkräksjukan i november också!!
Jag har sovit jättekonstigt inatt och vaknat tokpigg varannan timme ungefär..runt 6 tiden vaknade jag med frossa och illamående, men tänkte att va fan ja kan ju inte bli sjuk igen...i så fall tänker ja gå till jobbet oavsett!! Somnar om igen, vaknar halv åtta och fryser ändå mer, och var nära att spy..okej de va lika bra att ta fram febern..38.2!! Jag som har en normaltemp på 35,9 - 36,2...happ, då var de bara till o ringa jobbet igen då!! Suck!!
Försökte somna om sen, men de går helt enkelt inte...slog på datorn nu, och kollade på Aftonbladet.se och vad är de första jag ser, joo att Influensan har slagit till!! Meeen föööör i heeeelvettte!!!! Ska jag åka på all skit som går att få eller?! Hoppas verkligen att det bara är en liten feberförkylning...! Men har ju umgåtts med sjuka personer flera dagar..först på bussen hem från Åre, en med halsfluss och så en med feber! Sen min bror i fredags, som även han hade feber!! Bra jobbat!!!! Ååå va irreterad ja blir!! Symptomen på influensan stämmer då in ialla fall..undrar ja om jag ska ringa till rådgivningen och höra om det är nåt speciellt jag måste tänka på eftersom ja e gravid...

Åå va ja inte e på bra humör!
Jag som skulle på gravidyoga med Malin idag också!!!
FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback