Hälsning från Åre

Tänkte passa på att lägga in en liten hälsning härifrån Åre! (har ju trådlöst i läganheten..=)
Kan berätta för er att allting är verkligen toppen här!! Kompisarna, boendet, backarna, vädret, Afterskin..jaa allt helt enkelt!!
Vi har kanonväder med strålande sol och kyla..=)
Backarna, som jag och Mia åker i (de blå) har vart suveräna..de röda backarna vid Kabinen däremot har varit lite väl uppkörda och isiga, men där åker ju inte vi..=)
Eftermiddagarna har spenderats på Afterskis, och kvällarna med mys och partaj!!

Detta är helt enkelt en superlyckad resa, och jag önskar att fler av er hade fått uppleva detta!

Jag bjuder er på lite bilder senare..=)


Pussar från Åre!




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag utmanar nu dig till sju sanningar. Utmaningen följer att utmana 7 personer om sju sanningar, och också att länka till den som utmanade. Vågar du anta utmaningen? ;)

Postat av: Johanna

Hoppsan! Ser nu att du redan blivit utmaning, men skit samma:

Jag utmanar nu dig till sju sanningar. Utmaningen följer att utmana 7 personer om sju sanningar, och också att länka till den som utmanade. Vågar du anta utmaningen? ;)

2008-01-22 @ 22:24:46
URL: http://johannastigson.blogg.se
Postat av: Malin

Åhhh, vad avis jag blir!!! Här regnar snön bort idag =( ..... HUUUAAA!! men men, jag är ledig imorgon så då ska jag dra en gammal trasa över huvudet och hoppas att vädret snart är bättre!!! På lördag ska DU följa med ut på en krogsväng!! Nu var det alldeles för länge sen jag var på krogen och skakade min gravida kropp hehehehehe... Så inte banga nu Sofie, då stryper jag dig!!!! Vi förfestar hos mig, jag har ju diskmaskin, så då kan vi kosta på oss att äta också!! Kolla om någon av dina andra tjejer är sugna efter suparresan också, puusspåre!!

2008-01-24 @ 10:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback