Förkylningen som vägrar ge med sig

De är nog min förkylning de..har gått en vecka nu, och visst är det väl på bättringsvägen..meeen inte så bra som ja vill...stannade hemma från jobbet idag också...är ju bara dumt att gå tillbaka till en förskola för tidigt..ingen hit och smitta ner alla där! Vi får se hur de blir imorrn!

Har pluggat litegrann idag, varit på arbetsförmedlingen, haft Mia här på besök och så har jag gjort Ugnspannkaka med blåbär...eller håller på, den står i ugnen fortfarande!! De luktar himmelskt in hit ialla fall!! Så jag ska väl titta till den så den inte blir bränd!

Hoppas er första vecka på det nya året har varit bra!!
Min har varit snuvig...men jag har ju haft besök från Hanna och Dubbe också, så de slår ju förkylningen med hästlängder!! Har vart en jättetrevlig helg med er! Å Erik ska vi ju inte glömma heller!! Så helgen har varit lyckad!! Nu blir de en lugn vecka, och det ska donas lite med papper som ska hit och dit bara...annars ska jag försöka vila upp mej litegrann...eller så kanske ja ska köra hårt den här veckan, och vila upp mej nästa vecka..;0)

Ha de så fint!


Pussar o Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback