Förkyld

Usch vad jag avskyr att vara förkyld..näsan rinner och är täppt, och huvudet bara snurrar och gör ont..halsen ömmar..jaa de e fanimej fel på allting tror ja...! Igår låg jag i sängen hela dagen, idag ska jag ta mej in i duschen ialla fall..å kanske ut på en promenad med Nemo om jag orkar! Tur att han har husse ialla fall!!

Imorgon kommer Hanna hit..=) Ska bli så roligt o träffa henne igen..har inte sett henne sen första helgen i augusti, så nu är det verkligen på tiden!!! Blir väl en del fest o massa mys! Hoppas bara att jag blir piggare!!

Hmm..njae hjärnan arbetar inte normalt heller, så jag kommer inte på nåt att skriva!!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :) ja det känns lite lättare med det mesta nu, roligt faktiskt även fast jag ska få ta å göra min första omtenta om en månad. men men. hoppas du kryar på dig snart, du får dricka mycket varmt och vila :) kramar!

Postat av: Anna

Mmmm jag har det riktigt mys. Ja TV bänken blev snygg-...efter sjuttioelva timmars ihopmonterande! =) Jaaa..boka resa hit snart...annars e det försent! :O) PUss

2008-01-05 @ 22:32:09
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Mia

Ja, det var en finfin tid sista tiden på året =) De två dagarna som jag har jobbat har också gått bra, så jag hoppas att det fortsätter i samma stil! Imorgon blir det lite riktigt förskolearbete, förraveckan var det mest inskolning =) Antar att ni nhade det grejt igår?! Hoppas att förkylningen släppt än mera! Pusskram!

2008-01-06 @ 18:48:10
URL: http://mija83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback