Church street och Heartbreak

Gårdagen tillsammans med Malin blev riktigt lyckad!! Vi började med att gå till Churchan för att äta!! Vi kan väl säga att vi hade valt helt fel dag för att gå dit egentligen..men vi hade inte bråttom, så de gick riktigt bra att köa! Efter lite mer än en timme hade vi fått vårt bord..=) Men medan vi väntade beställde vi varsin drink! (alkoholfri, of course) Drinken var verkligen jättegod!! Sen blev de som vanligt Breast of Chicken! Sen knallade vi hem till Malin och pratade massa bebisprat, drack cider, lyssna på musik, åt chips m.m. Vid 23.40 tog vi bilen (!!!) ner på stan, (Malin bor granne med oss, men är man gravid så är man=), och gick på Heartan! De var jättelång kö, men smarta som vi var gick vi och skaffade stämpel efter att vi ätit, så vi behövde inte köa nånting alls! SKÖNT!! Sen skakade vi våra rumps till Afterski musik!! =) De var liveband på scenen, och dom spelade samma musik som i Åre, så de va en härlig känsla!! Vi beställde även två drinkar, som bartendern bjöd oss på! Haha!! Myycket god var den!!! när klockan närmade sig halv två, hade vi tröttnat och tog bilen hem igen!! ;0) De var en riktigt trevlig kväll, Tack Malin för ditt underbara sällskap!! =)

Nu får vi se när det bli utgång nästa gång! =)

Jag har ialla fall märkt att det inte spelar någon roll om jag har druckit alkohol eller är nykter, jag blir lika aggressiv på krogen ialla fall!! I går var ja påväg att åka på stryk av en dryg jävla Skånebrud!! Fy fasen!! Drygare människa hade man då fått leta efter, men kanske skulle jag ha hållit min mun lite tyst...men Sofie kan inte vara tyst när hon blir irreterad...grr!! Haha!!

Hoppas ni haft en trevlig helg, de har jag haft!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback