Börjar de vända nu?

Idag har varit en betydligt bättre dag än vad de var igår!! Förutom att jag trodde att jag hade fått en hjärtattack imorse när jag vaknade..hade så ont i sidan och bröstet liksom...men jag drog mej ur sängen, hällde i mig en kopp nyponsoppa, somnade om och den var de onda borta! De var nog min kropp som var lite hungrig bara!! Vaknade strax innan tolv sen och var jättesnurrig i huvudet, så de blev lite mer nyponsoppa och 15 minuter i sängen och sen mådde ja rätt bra igen!! Och sen halv ett har jag varit upp på benen hela tiden, riktigt bra för att vara mej, med tanke på att jag har legat alla andra dagar och orkat vart uppe max 15 min! Idag har jag till och med lagat mat..tillsammans med gubben min då men ialla fall! Invecklad mat stod på veckolistan idag också..så jag är mycket nöjd med min dag hittills idag..=)

Simon har hjälpt mig lägga in min och Sandra uppsats i DIVA också, så nu är det äntligen klart!! Nu är det bara betygen som saknas och sen är skolan över!!! Fast jag säger inte riktigt hej då ändå, för jag kommer säkerligen sätta mina fötter där igen..=) Läsa lite kurser så ja får mer kött på benen!!

Simon åkte nyss iväg till IKEA han! Vi har fått lite insideinformation om att dom ska rea ut barnmöblerna för att dom ska flytta den avdelningen..så idag fick vi ett trevligt samtal om att de skötbordet vi vill ha är nedsatt till halva priset...såå tjjaa varför inte..Simon har alltså åkt iväg för att hämta hem det nu..visar sig om han kommer med en säng också!! Billigt är bra, då gör de inget att man är ute i god tid, de tycker ialla fall inte jag!! Bilstol ska vi få köpa av min mosters kompis också för under halva priset..precis en sådan som vi vill ha, så det här kan ju inte gå bättre!! Vi gör kap på kap...;0)

Näe..jag måste stoppa i mej nåt i magen igen nu, sen så blir de ett varmt bad så jag tvättar bort alla mina äckliga bassilusker!!

Pussar o kramar från en tjej som är på väg mot toppen igen..;0)

image383
Så ser de ut, fint va..;0)

Kommentarer
Postat av: Hanna

kul att ni gjorde en veckolista till slut! Grattis! å barnmöblerna, hur bra som helst!! glad att du känner dig bättre oxå. mycke glädje! =)

Postat av: Therese

Ah men va bra. Lycka när man hittar det man vill ha till mindre peng än vad man tänkt... Hur gick det med skötbordet och sängen?

2008-02-01 @ 15:08:48
URL: http://allmylove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback