Världens snällaste lilla sjukling!

Trots att han är sjuk,snorig i näsan, hostig och 37.9 i feber så säger han inte ett knyst.. Han har legat och jollrat och flinat istället och tittat på film med mamsen och papsen! En mams som var så orolig så hon ringde hälsocentralen..trotsatt jag visste att dom skulle säga, avvakta och se! Men skönt att prata med dom i alla fall..han äter, sover, pinkar, bajsar, m.m. så vi kunde vara lugna..men kom febern upp över 39 grader kunde vi höra av oss igen..eller om vi tyckte han försämrats mycket! Berättade för henne att ja va orolig för att det skulle vara Rs viruset..men jag kunde vara lugn..jaja så säger dom väl..men jag känner mig lite lugnare i alla fall!
Alldeles nyss bajjade han ner sig också..med baja upp på ryggen...så han har fått bada alldeles nyss..ingen protest då heller..nu e de mat och sovtajm!! Kan berätta att febern är sänkt,.37.4..vet inte om de räknas som feber på dom små...

Blir en lugn fredag! Bara vara hemma! Vill inte dra ut Noah på nåt, och inte vill ja ta hit nån heller! Tror jag ska hitta på nå gott o äta till kvällen!




Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dej sötnosen, han ser ju inte ut att må så dåligt..!! =) Puss

Postat av: thyran

Va stor han har blivit!! Känns som de var evigheter sen jag träffa han! Vi får ta och hälsa på någon daag. Kraaam

2008-08-29 @ 18:43:20
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback