Vår duktiga lilla kille!

Idag gjorde vi ett försök med flaska till vår lilla sötnos! Tyckte det var läge att prova eftersom han ska få vara med min mamma och moster några timmar på fredag! Kommer ju troligtvis behöva mata honom då!! Pumpade ur litegrann och provade, och han tog flaskan utan några som helst problem...Vilken kille!! Dessutom var det papsen som levererade maten den här gången...men han brydde sig inte ett dugg! Såå skönt!! Så stolt över vår underbaring!






När vi vaknade imorse, klockan 10..=) Så var det badtajm! Tror vår kille gillar att bada! Skönt att bli lite ren..haha!!




Lelle och Linda har varit och hälsat på oss idag också! Mycket trevligt...dom kom med Kinamat och sen blev det fika och några omgångar med Skip-bo..en hel del mys med Noah hann dom med också..=)

Ikväll blir det bara lungt...jag är sugen på någonting gottit, men vet inte vad! Typ våfflor eller pannkaka..haha...vi får se vad det blir!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Cissie

Vad duktiga ni är :-) Så söta bilder! kram

Postat av: Ang1e

Ingen av mina ungar har velat ta flaska..Humpf..Ska prova med flaska åt Evelina igen nu i veckan, för jag ska på bio med Cina! Hoppas det går bra, annars blir det nog jobbigt för både pappa och bebis..



Väldigt söt han är eran lill-kille ^^

2008-08-12 @ 20:17:57
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Duktig han e...=) Puss på badpojken från mej, saknar ju honom!! Å dej med!!

2008-08-12 @ 21:33:37
URL: http://annalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback