Stora killen!

Idag var det dags för besök hos BVC igen! Och Noah växer så de knakar..han har blivit 1 cm längre, och mäter nu 57 cm, och han har lagt på sig från 4186 gram till 4525 gram! Så han får ju i sig mat vår grabb ialla fall! Vi kollade även av att han följer med med blicken, för de gör han här hemma..så BVCsköterskan lekte med en docka med honom och han följde med hur bra som helst..sen börjar han även få fram ljud och försöker sig på att prata litegrann!! Tänk va fort det går! Och han är ju faktiskt bara 3½ vecka vår älskling!!
Nu ligger han i vagnen och sover, och jag funderar över ifall jag ska roa mig med nåt idag eller om jag bara ska sitta hemma i lägenheten hela dagen..=) vi har haft besök av Cissi och Toni på eftermiddagen, så jag har inte suttit och häckat hela tiden..de får ni inte tro..=) Kanske att jag följer med moster o co till Valbo..de beror lite på när dom ska åka..så de passar med lillen och hans mattider..=)

Kan ju tala om att natten var hur lugn som helst...han fick mat vid tolv-halv ett kanske och sov sen till kvart över fem..åt och somnade om direkt och sov till efter halv tio! Inga struligheter inatt!! =) Skönt..haha!
Idag har han varit duktig och sovit en massa på dagen, så vi får väl se hur natten går då..=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja man får verkligen tänka framåt, så kan man ju faktiskt stå ut med att må såhär :)

Idag ska vi kika på radhus (!) på agavägen, spännande.

Sen blir det Gävle och Winnerbäck med några kompisar.

Vad ska ni syssla med i helgen då? Hemma och ta det lugnt? Ha en fin helg :) kram

Postat av: Anna

Hoppas det går bra ikväll...det e väl idag ni ska på Winnerbäck?! =) Såå skönt med fredag förresten...lööve it! Puss på er.

2008-08-15 @ 13:54:21
URL: http://annalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback