Släktbesök från norr och söder!

När jag ändå är i farten tänkte jag passa på att bjussa på lite bilder från när vi hade besök från Simons släkt!! De var härliga dagar, med en massa trevligheter! Vi tackar så mycket för att ni kom och hälsade på oss och tillskottet i släkten!! Hoppas det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen!!





Världens underbaraste lilla Lisen!! Va härligt det var med besök från dej och dina föräldrar..=)



Här gottades det i våfflor!



Lisen och Hanna!



Noah trivdes på sitt lammskinn som han fick av familjerna Livh och Hägglund!



Lisen hon trivdes under Noahs vagn..=)



Bada i Storsjön hann vi med att göra också!



Härliga familjen!!



Noah tillbringade sitt första strandbesök, 6 dagar gammal, sovandes i vagnen!



Såhär fin blir man när man får äta själv!! Haha, underbara syn! Underbara unge!



Mina underbara pojkar!! Älskar er!!



Noah trivs i sin pappas knä..där sover man skönt!



Johan var nöjd med sitt inköp av en vattenspruta med fläkt! Grabbarna satt och njöt! Man kunde nästan tro att dom fått sig ett varsitt tv-spel, så nöjda var dom..;0)


När det är varmt ute så är det skönt att bada så vi åkte och införskaffade en pool, det uppskattades av Lisen! =)



Mumma är det med vatten också..=)






Noah och farmor Ing-Marie



Noah tillsammans med sin farfar, Hasse!



Noah och Ellen!


Det var "lite" bilder det!! Vi knäppte så mycket kort, så jag skulle kunna lägga in hur många bilder som helst..men jag får allt behärska mig...(hmm, de gick ju sådär)


Kommentarer
Postat av: Hanna

jättefina bilder!! man blir glad i hjärtat och längtar tillbax! så vi får hoppas att det inte dröjer så länge tills vi ses igen. pussar och kramar!

Postat av: Cissie

Härliga bilder, kul att se!! :-)

Tack själv för igår, det var trevligt. Vi hade tur med vädret, idag är det grått och blött!!!

Ska försöka pallra mig iväg till viken nästa vecka :-) Tror jag har ngn dag ledigt. kram

2008-08-07 @ 17:21:58
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback