Lördagens bravader!

Idag har han varit lite piggare vår lillkille! Han sov ända till 10.00 imorse, efter att ha ätit vid halv fem tiden..så de kan jag ju inte klaga på..men sen var han vaken och ville bli sysselsatt hela tiden och absolut inte ligga ner..somnade i famnen med vaknade så fort jag försökte lägga honom någon annanstans..till slut gav jag upp och satt med honom i famnen så han fick sova...han vaknade upp och hade ur sig cirka en liter spya med hälften över mig och hälften över sig själv..trevligt..njae inte direkt..han ville fortfarande bara sova i korta etapper, så de va kört att ställa sig i duschen eller kunna gå ut med stackars Nemo..till slut ringde jag hit min moster så hundstackarn fick sig en prommis..tackar för de Lotta!! Lagom till att hon kom, fick jag tillbaka den snälla söta Noah igen..han åt och sov..i vagn, famn och soffa..vaknade, åt och sov lite till och sover fortfarande...nu börjar jag känna igen honom igen!! Hoppas verkligen att han är "sig själv" imorgon också! De var inte en sån trevlig dag idag! Hade inte ens möjlighet att laga någon mat...men så kan de gå!! Tycker så synd om stackaren som inte är helt kry, usch o fy..men ändå verkar han inte lida alltför mycket..förutom att han kräks en hel del..idag har de blitt 3 ombyten!

Det var riktigt skönt när Simon kom hem kan jag tala om..då blev det duschen för min del..en lååång skön dusch! =) Sen nu på kvällen åkte han och handlade litegrann så att jag kunde ställa mig och göra pizza..myyycket gott kan jag tala om att det blev! Nu sitter vi och slappar litegrann i soffan..och det är väl snart dags för sängen skulle ja tro!
Imorrn vet jag inte vad som händer, men en sak är säker,och det är att jag åtminstone ska ta mig utanför dörren..har vart inne två dagar nu, och nu är jag less på det! =)  Tack och lov att Lotta kom hit med lite fika på eftermiddagen idag, och att kusinLinda kom på besök, så jag fick lite sällskap..det var mycket trevligt!

Gonatt på er!

Bjuder på några bilder på mina älsklingar också!



Noah ser ut som värsta stora killen när han ligger där..vet inte riktigt hur han ligger..=)
Kan ju även passa på att försvara mig för hans kläder..;0) Efter att ha spytt ner sig 3 ggr tog jag det som vi använder minst..ingen matchning alls..haha..jag som brukar vara ganska noga med de annars...=) Men e man sjuk så e man, faktiskt...=)



Myspys i soffan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Han ser jääättestor ut, vad har ni gjort...dopat honom???! haha! Puss

Postat av: therese

bara att höra av dig om du vill hitta på nåt jag sitter bara hemma jag heheh vad stor lillkilen blivit:)

2008-09-01 @ 10:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback