En riktig lite skitunge har vi fått!

Fråga Anna vettja..haha!!
Anna skulle byta blöja på Noah här på kvällen..jag sitter på toaletten och hör bara att hon ger ifrån sig ett illtjut! När jag kommer ut har Noah bajsat ner henne, golvet och datastolen! Japp, de va ett sprutt på två meter på den skiten..hahahhohoho!!! Underbara unge!!! De som är ännu roligare är att han gjorde precis samma sak på Simon nyss....antar att de blir min tur inatt då!!





Pojkarna gillar att mysa hos Anna..







Älskade barn!


De kommer nog bli mycket bilder numer, så de e bara vänja sig..=)

Annars har kvällen bestått av mys och mera mys! Vi har kollat på film, 27 dresses, så har vi ätit min snabblasagne, bakat scones och druckit te, ätit chokladpudding m.m. Mycket trevligt..men mycket onyttigt! De enda positiva med att Anna åker tillbaka till Helsingborg på söndag är att jag kanske låter bli att svulla framöver..har blivit mycket godis och cola och annan gotta de senaste dagarna..men mysa är trevligt, och det är bäst att passa på! =)

Nu är det sovtajm! Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Thyran

Å så himla gullig han e :) Inte jätte charmigt att bajsa på folk men ;D

Låter bra med massa bilder i inläggen tycker jag !



Kram kram

Postat av: Hanna

HAHAHAHA, jätteroligt! Bilder säger mer än tusen ord vettu coh jag vill ju se på älskade syskonbarn så lägg ut bilder du! Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback