Det är underbart med barn

Noah var hur snäll som helst precis hela dagen igår...inget kink eller nånting..han vad vaken lite då och då, men då låg han mest och bara tittade med sin stooora ögon!! Igår kväll när vi skulle gå och lägga oss var han inte riktigt lika trött som oss! Han fick mat och somnade, men så bajsade han så de var bara att byta så då vaknade han..sen vyssjade(?) jag honom till sömns igen, men då bajsade han ytterligare en gång..bara att byta igen alltså! Då fick han lite mat och han somnade...vaknade igeeen och då behövde han rapa och sen kom en till prutt!! Simon tog med sig lillen och bytte, och rätt som det var ropade han efter mig! Jag undrade vad de var, och han sa: "Du måste komma, han har skitit ner allt"! Haha, in i rummet och där står Simon nerskiten och golvet likaså! ;0) Jag skrattar gott där mitt i natten..(typ 02.00 tiden) gör klar Noah och Simon hoppar in i duschen!! Får honom att somna och tänker att han får ligga på mig en stund tills han sover djupt..så lägger honom på mage på mig och vad händer?!?!?! Jooo vääärsta spyan...över hela mig och sig själv, med tanke på att han ligger på mage, så lägger han ansikte och huvud där i! Min tur att hoppa in i duschen...och när jag kommer ut...JA, då möter jag Simon!! Då har han lyckats spy igeeeen, den här gången har han spytt ner sängen!!!! Bara att byta sängkläder också då...02.30 på natten!! Hahahoho!!! Jaa vad säger man...
..det är underbart med barn, eller hur?! ;0)
♥ ♥ ♥

Sen sov han ialla fall till halv åtta imorse, men då fick vi inte sova nåt mer sen! De blev ett bad för honom imorse igen, och sen har han vart vaken och sovit omvartannat! Några spyattacker har de blitt idag också..men inte riktigt lika mycket som inatt..=) Tycker inte att jag ger honom så mycket mat heller...försöker att inte ge honom hela tiden, utan vyssjar och gungar honom lite istället för att alltid slänga fram tutten...men han kanske får i sig rejält med mat ialla fall...aa vi får se hur historien fortsätter...hoppas vi får en liiite lugnare natt i natt ialla fall..=)


Kommentarer
Postat av: Elin M

Haha ja det låter väl härligt =) Han är så söt lille Noah och det är kul att du lägger in en massa bilder!

2008-08-13 @ 14:53:35
Postat av: Karro

Usch, fy så obehagligt! Jag skulle verkligen inte vara redo för att ha något underbart barn :)

Postat av: Anna

Hahaha...han e världens finaste bajs å spyunge iaf...=) Jag skulle ha skrattat ihjäl mej om jag var där...hihi..=) Puss på er.

2008-08-13 @ 21:08:32
URL: http://annalollo.blogg.se/
Postat av: Ang1e

Ja eller så har ni helt enkelt en kräkbebis, som jag! Båda mina ungar har vart kräkbarn. Spyr heeeela tiden, oavsett hur mycket eller lite mat jag ger. Roligt siddu :-P

2008-08-13 @ 21:45:16
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha :) Roligt å se er idag :)

Illamåendet kom sakta men säkert till kvällen.. Uscha, fast de kändes lite konstigt att inte må illa hela dan för första ggn på 1½ vecka.. Så man blir väl smärre orolig för alla saker nu.. Hoppas det går över..

2008-08-13 @ 22:32:30
URL: http://s860425.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, vad gulligt! Jag klarade mig ganska bra idag då alltså :-) kram

2008-08-14 @ 17:06:07
Postat av: Anonym

(Det förra inlägget var från Cissi, glömde att jag är på jobbet) :-)

2008-08-14 @ 17:06:57
Postat av: Hanna

hahahahahahahahahahaha....... så roligt!

Postat av: Liselotte

Vilken natt :) Ja visst är det underbart med barn! Vi har också haft några nätter bestående av vår egen lilla cirkus. Matning och blöjbyten är stående på menyn vill jag lova :) Tur att man är hemma och ev kan sova en stund på dagen sen!

2008-08-15 @ 15:37:18
URL: http://dreamawaywithme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback