De senaste två nätterna..


För att ni inte ska tro att  vi bara har kaosnätter här så ska jag berätta för er  om dom två senaste..
Igår natt fick vår lilla Noah sitt nattmål vid halv ett- ett på natten..han brukar då vakna vid fem -sextiden för att få i sig en omgång till, men han vaknade 8.15!!! Fick mat och sen somnade han om igen! Inatt fick han mat vid tolvtiden, och sen vaknade han imorse klockan 7.00! Fick mat och somnade om vid 8.00 och sen när vi vaknade var klockan 11.45!!!! Snällt barn eller snällt barn! =) Kan tala om att det var riktigt skönt att sova ut litegrann..;0)

Igår var Winnerbäck i stan, eller i Gävle rättare sagt! Som jag har längtat! Vi köpte våra biljetter i februari, mars nångång, och jag har aldrig vetat om jag skulle kunna gå eller inte..hade ju helt och göra med När lillkillen ville kika ut, hur det skulle gå med honom, hur dagen skulle vara igår osv.. som tur är har vi ju en snäll kille, och vi kom fram till att jag kunde gå...jippiey! Så mamsen, mats och Lotta var här och passade vår gobit under tiden..Vi åkte in vid 6-tiden, hämtade upp Franken, mötte Tobbe och Fredde på Cheers, käkade mat där, åkte bort till Gasklockorna, och där upplevde vi en fantastisk konsert!!! Jisses så bra han är!!! Han bjöd på både gamla och nya favoriter, och en massa låtar..han spelade i närmare två timmar!! De var en kanonkväll och jag är jätteglad över att jag kunde uppleva den!! =) Tack för de!!! Och Tack mamsen och co för att ni ville passa vår lilla pojke!!

Idag vet jag inte vad som händer...Simon ska jobba ikväll så jag blir ensam..jag tror att jag ska åka och köpa mej en stooor godispåse och hyra film!! Jag o Malin har sagt att vi bara får äta godis en dag i veckan, så då kan de ju vara läge att ha en myskväll med Noah och Nemo ikväll och gotta godis..den som vill får gärna komma och göra mig sällskap..;0)


Lite bilder från gårdagen!










Ha en fin lördag! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni ser ut å haft en skoj kväll!! =) Jag skulle gärna kommit o joinat dig ikväll för godis å myyys med Noah!! Saknar det!! Nu blir det nog en öl på stan istället....får funka det med..=) Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback