Dax för en uppdatering

Tänk att för två veckor sedan låg jag med värkar..det känns så långt borta och så overkligt att jag har gått igenom det..tänk att man redan har börjat glömma...jisses! Nu ligger det en liten kille i sin vagn och drömmer och har lite konstiga ljud för sig i hallen...livet är bra underligt! Men underbart!! Älskar mitt liv, trots att det är jobbigt emellanåt..men så är det!

Idag har vi inte gjort så mycket..var jättetrött och sliten på förmiddagen så jag slappade mest med Noah och sov middag med honom medan Simon var och spelade golf. Sen på eftermiddagen kom Anna med American pizza och så ville hon bli sminkad inför kvällen...och självklart ställer man upp! =) Schnygg blev hon, så klart..;0) Haha!!

På kvällningen kom Johan på besök och nu är han och Simon ute och tar sig en öl! Själv är jag hemma och bara tar det lungt...skönt!

(fick ta en liten paus här, den var någon som vaknade och var hungrig, så nu fortsätter jag mitt i natten istället..;0)

Igår var Noah på sitt första grillpartaj! Anna bjussade på grillat! Mumma så gott de va! Karre, potatiskroketter, bea, sallad, bröd yammie!! Var mycket trevligt, det var jag, Noah, Anna, Helena Anna Li och Robert! Noah var dock inte på sitt allra bästa humör utan hade lite magont och var sådär lagom trött och kinkig ett tag, men sen tyckte han vi var så tråkiga så han somnade och sov sig igenom kvällen! Duktiga lilla killen!! Han har redan fått vart med om mycket..haha!! På dagen igår hade vi besök av först BVC, som kom på hembesök. Pratade litegrann och vägde vår kille. 3880 gram väger han nu..alltså väger han mer än när han föddes nu..bra för då vet ja ju att han får i sig mat..=) Sen efter att hon varit här kom Mia och Dallas..trevligt! Då var han ialla fall duktig med osocial..han sov sig igenom deras besök...

Noah är ialla fall redan bortskämd..haha! Han har fått såå mycket saker så de e helt sjukt! Men trevligt såklart...=) we like presents..haha!! =) Idag fick  han ett par Nikeskor av Johan, och han har redan fått ett par av Madde också! Olika modeller och olika storlekar..kanon!! =) Massa kläder har han fått också, och en ÄKTA lammfäll eller vad man kallar det...fina sängkläder till vaggan med täcke och kudde, en hel del filtar och en massa massa annat...kan helt enkelt inte rabbla upp allting! Men bara för att jag inte nämner det eller visar bilder på det är vi inte glada och nöjda med det! Så ta inte illa upp..haha!!  jag tänkte ialla fall visa er bilder på skorna..för dom e så söta!




Skorna från Johan, stlk 18.5 =)



Skorna från Maddis, stlk 16

Nee ni, nu är det verkligen läggdags för mig...jag kommer väl bli väckt runt 2-3 tiden också så de vore ju bra om man hinner sova litegrann innan det!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Ja jag såg det nu när du sa det, lagomt snygg han va då på den tiden då ;P haha.

Jo tack det är bra med mig, har börjat må illa nu på senare dar å är trött till å från. Mår illa typ bara man tänker på riktig mat.... Konstigt det där. Ska dit på onsdag :)

Hur är det med er? :) Rullar det på i all fart? Vilka söta små skor Noah har fått då :)

Kram

Postat av: therese

hallå där nu e det väl ändå dags för en fika snart så man får träffa er, nära och bra du kan väl höra av dig när ni har tid och är fikasugen jag har fått gått hem nu så jag fins i närheten:) kram

2008-08-06 @ 15:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback