BVC och N0llning

Idag var det dags för ett besök hos BVC igen!! Noah väger nu 4884 gram!! Han har alltså gått upp 350 gram sedan sist, lika som förra gången!! Så då vet vi ju att han fortfarande får i sig ordentligt med mat från mig! Skönt!! För jag måste ärligt säga, att från en början, under graviditeten och så har jag trott att jag skulle sluta amma rätt tidigt..att det skulle vara jobbigt och sånt där..men nu trivs jag som fisken i vattnet!! Perfekt att ha maten när till hands hela tiden, och mysigt att vara behövd..sen är det ju en mysig stund också!! Hoppas det håller i sig så jag fortsätter att ha bra med mat!! Skönt är det att vi har fått till skapliga rutiner också..vet när han kommer behöva mat och på ett ungefär hur länge han kommer klara sig..man kan göra mer saker nu!

På eftermiddagen har vi vart inne i Gävle! Det är ju som jag sagt tidigare N0llning nu, så vi åkte in för att träffa på lite pedagoger!! Var jättetrevligt!! Roligt att träffa alla! Det var ju på tok för längesedan, saknar "den gamla tiden" litegrann..alltå att man var så social och alltid hade någon att hitta på nånting med!! Alltid fanns det folk runtomkring en!! Saknar det ibland!!
Fast jag ska inte klaga på mitt nuvarande liv heller..jag trivs mycket bra!!
Vi passade även på att ta en fika med Malin, Carl, Cissi och Toni också..Mycket trevligt! Men jag ber om ursäkt för att jag var lite stressad..haha..de va ju så mycket som skulle hinnas med där..haha!!

Nu ska jag ta hand om min son, som ska sövas!!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Va skönt att han växer som han ska! Duktig liten pojke:)

Ja trodde inte jag skulle amma alls nu när allt blev som det blev men att pumpa funkar riktigt bra det också så länge.

Hoppas ni har det bra. Kramar

Postat av: mamma

åh,vilka goa bilder på lill skrutten.han år världens sötaste.kan jag lägga in dom bilderna i min dator

2008-08-26 @ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback