3 veckor

I 3 veckor har jag nu varit Mamma Sophy! Helt ofattbart..men samtidigt känns det som att veckorna har gått relativt sakta, känns som att han har funnits här hos oss mycket längre än 3 veckor!!

Igår fick han ialla fall vara med om sin allra första shoppingtur! Jag och Malin begav oss till Valbo för att inhandla nya kläder!! Jag har verkligen INGA kläder att ta på mig! Vi åkte ialla fall dit så vi var där när dom öppnade klockan 11..sen var jag hemma efter 15.00..=) En rejäl shoppingtur! Men allting gick kanonbra! Noah sov sig igenom hela dagen..han vaknade för blöjbyte och amning, sen somnade han om igen!! Såå duktig kille!! Och jag fick med en massa saker hem..koftor, skjortor, trosor, mascara m.m. Välbehövliga saker!! På eftermiddagen gjorde vi inte så mycket..lånade film av Niclas på kvällen som vi kikade på! Och la oss tidigt för en gångs skull...halv elva! De resulterade i och för sig i att Noah ville äta två gånger inatt, men de funkade de också!! Fast jag var trött vill ja lova! Han vaknade vid 8.20 imorse, då var Simon så snäll o gick upp med honom så jag fick sova till halv elva!! Tack älskling!!

Idag har vi tillbringat eftermiddag och kväll hemma hos mamma! Jag har legat och sovit och mamma har vart ute och gått med Noah...=) Hon har tjatat i flera dagar nu att hon ville ut o gå, och nu äntligen fick hon göra det! Snäll hade han varit också, som tur e! =) Jag var vaken en stund, sen somnade både jag och Noah och sov i 1.5-2 timmar...så jag har inte gjort så mycket annat än sovit idag...legat i massagestolen har ja gjort också..haha!!

Imorrn finns inget planerat än så länge..vi får se vad som händer! Nu ska jag ialla fall tvätta av mig litegrann för jag svettas som en tok..de är sååå varmt här!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Sötaste killen!! Vilka fiiina kort! :P Vilket proffs har tagit dom ?? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback