1 månad!

Tänk va fort tiden igår!! Idag är vår lillkille 1 månad!! För en månad sedan låg vi där på BB med vår underbara son...känns så avlägset men ändå inte...för en månad sedan blev jag mamma till världens underbaraste lilla pojke! Och jag skulle lätt göra om det igen!! Det är verkligen värt all smärta som finns!! Att vara mamma är helt underbart! Visst finns det jobbiga stunder också..men får man bara ett litet leende eller den där blicken så glömmer man det jobbiga!!! Jag är så lyckligt lottad som har mina 3 pojkar!! Älskar er!!!

Vad har annars hänt sen sist då? Vi har vart i Gävle på shoppingtur tillsammans med Malin och Carl..handlade lite nödvändiga grejjer, bland annat en snygg jacka till Noah och en tröja och mössa..han har ganska mycket kläder i stlk 62 nu, de nästa som ska handlas till honom är någon fin overall i nåt fleeceliknande material och så är det lite dåligt med bodysar i 62 och nån typ av munkjacka..annars så är det inte så mycket mer han behöver!! En åkpåse ska vi ge oss ut och spana efter också..men jag tror att jag vet vad vi ska ha..en Teutonia Allround-kombiåkpåse, eller en Teutonia Dunåkpåse, beroende på vilken som är bäst av dom..någon med erfarenhet?? Hade även tänkt börja hålla utkik efter en gåstol,..så är det nån som vet någon som har en över kan ni ju hojta till!!

Nu ska jag passa på o sova lite..hoppas jag!
Kram o gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback