Senaste nytt från Sophy

Okej, JA, jag vet! Jag är inte den bästa på att uppdatera längre..vet inte vad som har hänt med mig..men antingen händer inte så mycket kul, eller så är jag mest bara lat! De är nog det sistnämnda tror jag..eller så är det helt enkelt så att det händer föör mycket så jag inte hinner med att skriva..=) Meen jag ska försöka bättra mig..promise!

Helgen som var tillbringades till största del i Sandviken! I fredags var vi ju där och grillade och gjorde bilen sommarfin, och sen i lördags åkte vi till Söderhamn och kollade på dans! Efter dansen spelade Simon innebandy och sen blev de att vi åkte tillbaka till Sandviken igen..Mamsen och Mats bjussade på mat även idag och sen blev de mest mys o skitsnack i soffan framför tv:n..På söndan vaknade vi upp till strålandes sol! För första gången på månader sov jag ända fram till halv 11, och det var underbart! När jag kom upp hade Simon ställt fram hängmattan åt mig, så där blev jag liggandes en stund...hääärligt! Sen började de vårstädas! Förråden rensades och hela skotersläpet blev fullt med skräp! Bror, Elin o Mille var också där och för mig och Elin blev de väl mest till att ligga i solen o lata oss..=) Jag tränade mig även på att köra EU-moppe..jag har ju aldrig kört nåt sånt i mitt liv...så liten del av söndagen gick åt till att köra sån! =) Sen blev de mat igen! Haha!! På söndagkvällen åkte Simon hem, själv stannade jag kvar..lika bra de, sparar ju lite bensin på att inte åka ända från Gävle!
Igår morse kom jag till jobbet och dom andra skulle på kurs..meningen var att jag skulle få följa med, men min chef ville inte bekosta de, så de bidde inge! Istället har jag två lediga dagar!! Jippie! =) Fast jag ska plasta in och skära lite kort och grejjer...men de kan ja allt göra när jag får betald ledighet i två dagar!! =) Så den här veckan blir de bara 3 dagars jobb, och nästa vecka blir de också bara 3 dagars jobb!! UUUUNDERBART!!! =)

Igår började jag o Simon rensa våra garderober och lådor..så nu ligger de handdukar o sängkläder över hela golvet som ska kastas! Tänk va mycke skit vi har samlat på oss alla redan...hua! Men nu har vi ialla fall rensat bort de som ska kastas, vad som ska packas ner i lådor och inte användas när vi flyttar, och vad vi ska ha med oss till Hantverkarbacken! Snart bär det ju av....skööönt!! Ska fortsätta packa lite mer saker sen idag! Skoj skoj!

Nu har ni fått en liten uppdatering..inte så rolig kanske, men de är ju ialla fall en uppdatering!!

Magen mår bara bra och det är full fart där inne nuförtiden..Tack o lov är inte sparkarna så jättekraftiga med ibland när man inte är beredd så kan de bli så att man hoppar till..=) Tror att den lill* ligger med benen ut mot höger sida, för där kickar de nästan hela tiden...o kissblåsan tror jag h*n använder som en boxningssäck...=)

Trevlig tisdag!

Sådär då, då har ni fått er en liten uppdatering igen då!

Kommentarer
Postat av: Becca

Tjohej! Kul med lite update :) Om ni behöver hjälp med flytten så hjälper jag gärna till, ni var ju så söta och hjälpte mig i höstas! Kramkram!

2008-04-22 @ 19:12:52
Postat av: Sophy

Becca: Tjenare tjejen! Va kul med ett livstecken från dej..=) De va riktigt längesen nu!! De ska vi ha i åtanke, tack så jättemycket för erbjudandet...lite extra hjälp skadar ju aldrig!! =) Vi kanske skulle ta och styra upp något nånting framöver!! Kram

Postat av: Malin

Hej gumman!! Hann inte ringa igår, sorry!!! Imorgon åker vi till fjällen så vi får ses nångång nästa vecka!! Bebisar har tydligen en förkärlek för hö revben och sida berättade vår barnmorska!! Här är magen rund och go och studsar runt som en gummiboll, en ganska stor gummiboll =)

PUSSS

2008-04-23 @ 10:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback