Fjällen - Vemdalen

Så var man hemkommen efter några dagar till fjälls!
Har haft de riktigt bra förutom att vädret hade kunnat varit liite bättre...lite sol hade ju inte skadat! Men som vanligt när vi åker nånstans så blir de bra väder sista dagen!! Har ialla fall fått se massor, MASSOR av snö..tror aldrig jag har sett så mycket snö förr..ska vara vid snökaoset -98 då! Jag och Bäbis har även hunnit med och åka och köra skoter på fjället, åkt wessla ute på fjället, åkt tefat, varit på Afterski, varit på nattklubben, kört en massa bil, ock titta på när de andra åkt skidor och druckit öl!! Händelserika dagar med mycket nöje! Så tack Simon, Nemo, Magnus, Thomas, Elin, Mamsen och Mats för en trevlig fjällresa!!

image429

De syns kanske inte så bra hur mycket snö de verkligen var, men om ni tittar på snövallarna bakom vår bil och på snöhögarna vid andra bilen så ser ni kanske! De va högre snövallar än mig till o med!

Idag gick vi in i v 26, de går framåt..=) Så har vi vart på första Föräldrarträffen! Gick riktigt bra och det var intressant att lyssna på! Fick lära oss andningen den här gången! Den omtalade..=) Som ni kanske vet är ju inte jag den bästa på att slappna av, utan börjar skratta istället, så de gick väl sisådär för mig..haha! De va massa trevliga människor med...men vi kommer ju byta barnmorska och sånt till Sandviken sen, så de blir väl inte så att man håller kontakten med dom i gruppen kanske...

Jobbet går sisådär, jag längtar tillbaka till mitt gamla jobb! Men jag får bita ihop, de är ju inte så lång tid kvar...=)

I helgen får vi besök från norr och söder!  Hanna (Simons syster), hennes man Johan och deras underbara Lisen kommer ner på besök på fredan och på lördagen tittar Hasse och Ellen också upp..myycket trevligt ska de bli! Blir en familjemiddag sen på lördag tror ja, moget värre..thihi..=)

Annars händer inte så mycket, jag har väl börjat planera lägenheten i mitt huvud..var folk här och tittade på den idag, och båda som var här var intresserade så av med den blir vi ju garanterat! Båda skulle separera, så dom vill in så snart som möjligt...kanon för oss! Hon som förmodligen låg etta på lägenheten hade som önskemål att flytta in till 1/6...passar oss alldeles alldeles utmärkt!! Ska se till så mamsen o Mats sätter lite fart också..ja vill ju flytta nu nu nu jag!! =) Så ska vi nog tapetsera en ny fondvägg i sovrummet också...

Näe nu vet ja inte vad jag ska berätta..eller vad ni vill veta!!
Tack till er som kommenterat så flitigt på slutet..skoj skoj!

Pussen o kramen

Kommentarer
Postat av: Cissie

Inte Nova!! Tänker bara på gladiatorerna när jag hör det, sen har jag flera kompisar vars hundar heter det. Jag håller tummarna för ngt annat flicknamn :-) Härligt med massa snö och riktigt fjällmys! kram

Postat av: Thyran

Jaa men visst va han söööt. täänk om dom kunde vara så där småå jämt, då skulle ja nog ha flera stycken ;P
Neeh hon har ju inte de , va dit nyss och leta efter henne.. då stod de en matskål ute !!! smart. ja blir så arg! och nu har ja inte hittat henne sen vikom hem från fjällen så när hittar henne nästa gång så får hon vara hemma tills ja hittar ett annat hem ...känns hemskt men va ska man göra liksom!
Tack själv för senast, jag längat tillbaka !! :) vill åka mera skidor å skoooter! pussskraam!

2008-04-08 @ 19:17:03
Postat av: Cissie

Det är ju bra att ni inte känner någon Nova-hund :-) Men namnet klickar nog till så fort ni träffar den lill*, det brukar ju bli så säger de som vet. Spännande är det iaf! kramar till er alla

2008-04-13 @ 01:23:29
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback